Ik zit met een probleem, maar mijn kennis ligt niet op audio gebied.
Wat ik graag zou willen is muziek streamen vanaf mijn telefoon en tablet (htc one / galaxy tab 3) naar een speakerset. Locale muziek en Spotify. Ik vind helder geluid het belangrijkst bas heeft geen prioriteit.
Wat ik nu heb is een computer met een Logitec x-540 setje, prima geluid maar zit vast aan mijn pc.
Ik heb zelf verschillende opties bekeken:
Eenvoudig een Bluetooth Music receiver van avantree, en een Y splitter en het zaakje aan mijn bestaande logitech set koppelen.
Ben een beetje bang dat ik mijn moederbord hiermee ga frituren en twijfel of een Y splitter het geluid goed zal doen.
Een Sonos S3 of S5
vrij duur, en vind het geluid niet echt mooi)
Ruark Audio MR1
mooi geluid maar ook vrij duur, en wordt een beetje rommelig nog twee boxen naast mijn 5.1 set
REVO super connect
Mooi ding maar mono geluid is toch wat minder om echt naar te gaan luisteren.
Maar door alle opties weet ik niet meer echt wat ik zou moeten doen.
Super bedankt voor de hulp alvast
Wat ik graag zou willen is muziek streamen vanaf mijn telefoon en tablet (htc one / galaxy tab 3) naar een speakerset. Locale muziek en Spotify. Ik vind helder geluid het belangrijkst bas heeft geen prioriteit.
Wat ik nu heb is een computer met een Logitec x-540 setje, prima geluid maar zit vast aan mijn pc.
Ik heb zelf verschillende opties bekeken:
Eenvoudig een Bluetooth Music receiver van avantree, en een Y splitter en het zaakje aan mijn bestaande logitech set koppelen.
Ben een beetje bang dat ik mijn moederbord hiermee ga frituren en twijfel of een Y splitter het geluid goed zal doen.
Een Sonos S3 of S5
vrij duur, en vind het geluid niet echt mooi)
Ruark Audio MR1
mooi geluid maar ook vrij duur, en wordt een beetje rommelig nog twee boxen naast mijn 5.1 set
REVO super connect
Mooi ding maar mono geluid is toch wat minder om echt naar te gaan luisteren.
Maar door alle opties weet ik niet meer echt wat ik zou moeten doen.
Super bedankt voor de hulp alvast