Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Headset <90.-

Pagina: 1
Acties:

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hoioi,

Mijn 3 jaar oude 3d tactic alpha is niet meer comfortabel genoeg (klemt mijn dikke kop) dus ik wil wat nieuws.

Naar aanleiding van de review bij de buren neig ik naar de Steelseries 5h v3 (t.net pricewatch loop helaas achter bij die van HWI). Met nog geen 50 euro en goede reviews is dit de te kloppen headset imo.
http://nl.hardware.info/r...geluid-voor-circa-70-euro

Ik vroeg me alleen af of ik een betere (comfortabelere) over-ear gaming headset ga vinden als ik het budget ophoog tot 90

Wensen naar orde van importancy:
-<90 euro
-Comfortabel over de oren en met een dikke kop na een sessie van 5 uur nog steeds lekker zitten
-Stereo (of meer kanalen)
-redelijke bouwkwaliteit (zal weinig verplaatst worden)
-Redelijke opname en afspeel kwaliteit. (maar aangezien mijn 3d alpha voor mij al goed zat is zie ik niet echt een probleem)

iemand tips?

• Shah
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-12-2020
Hallo,

Ikzelf gebruikt de Turtle Beach Ear Force X12. Kost €50 en ik heb hele goede ervaringen met het geluid. De microfoon heb ik echter nog niet getest, omdat ik die niet veel gebruik.

Het past goed op mijn dikke hoofd (;)) en zit nog comfortabel na drie uur. Een langere tijd kan ik je niet veel over vertellen, omdat ik meestal ff pauze neem na drie uur.
De koptelefoon is ook stevig.
Het enige waar ik je niks van over kan vertellen is puntje drie (ik weet namelijk niet zo heel veel ervan, enige wat ik je kan vertellen is dat het geluid uit beide kanten komt :)) en vijf (ik gebruik de microfoon bijna nooit).

Mvg,
Shah

[ Voor 5% gewijzigd door Shah op 04-04-2014 22:40 ]