"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
wrom zou je de id3tags willen weghalen? vin het altijd erg irri als iemand weer s zo nodig die dingen er niet bij moest zetten... krijg je artist unknown artist en track 09 ofzo... highly irritating
blup
Verwijderd
Goed van je ja, zo'n oude topic nutteloos omhoog gooienOp woensdag 04 juli 2001 14:29 schreef pentagon het volgende:
http://members.nbci.com/_XMCM/killerbutt/download/tagkiller.zip
Damn i'm good!
Verwijderd
Tis nooit goed hier op gathering... help je elkaar en krijg je nog shit teruggeworpen.
ID3 Tagz zijn best kut, zeker als je een hele reut gedownload hebt staat de id3 zo vol dat de mp3 1mb langer is (da's een grapje). En ik wil id3's niet, de filenamen noem ik volledig dus kun je overzichtelijker zoeken. Ik zoek wel een tooltje die aan de hand van de filenamen een ID3 tag 'clean' opbouwt... doe jullie best
ID3 Tagz zijn best kut, zeker als je een hele reut gedownload hebt staat de id3 zo vol dat de mp3 1mb langer is (da's een grapje). En ik wil id3's niet, de filenamen noem ik volledig dus kun je overzichtelijker zoeken. Ik zoek wel een tooltje die aan de hand van de filenamen een ID3 tag 'clean' opbouwt... doe jullie best
Verwijderd
Nou, als je ff hierboven kijkt... dan zie je een proggie staan die dat allemaal kan.Op woensdag 04 juli 2001 16:36 schreef pentagon het volgende:
Ik zoek wel een tooltje die aan de hand van de filenamen een ID3 tag 'clean' opbouwt... doe jullie best
/edit : en daarom was je omhoogschopactie dus nutteloos...
Verwijderd
Ik help mensen met dezelfde vraag beter om die topic om hoog te schoppen, ik vind jou eerder nutteloos. Want je zeurt alleen maar.
Pagina: 1