Hoe kan ik mijn facebook developer account verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:10
Vandaag heb ik per ongeluk aan mijn account een developer status gekoppeld (dit moest ik registreren voor een plugin).

Nu wil ik dat helemaal niet gebruiken en ik wou vragen of hoe me weer kan afmelden van die developer status, ik zie namelijk nergens een optie om je af te melden daarvoor.

Ik heb me lam gezocht op google / tweakers maar ik kom nergens tegen hoe je dat moet doen.
Ik heb dus geen apps ofzo gemaakt maar ik heb nog wel steeds die status.

Als iemand dit weet zou dat heel fijn zijn, soms kun je je zo frustreren over het feit waarom ze dat zo moeilijk maken (of ik kijk niet goed).

Ik heb me aangemeld via http://developers.facebook.com/setup.php
Maar nu dus de grote vraag, hoe meld je je weer af :)

Gr. Kees.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat zegt Facebook?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:10
Ik heb daar de vraag ook al neergelegt, ik dacht ik kan het hier ook altijd nog even proberen (2 doen meer dan 1).

Als ik in de help van facebook lees (of meest gestelde vragen) kom ik nergens deze vraag tegen, of ik zoek niet goed, maar ik vraag mij dus uberhaupt af of het mogelijk is.

Misschien dat een tweaker dat zo 1,2,3 weet.
Ik weet ook dat enige inzit verlangt wordt van een topic starter (ik loop hier al jaren rond, en ken de regels) maar bij deze vraag zou ik niet weten wat er nog meer van belang zou kunnen zijn, en wat ik nog meer had kunnen doen voordat ik een topic open.

Ik heb me echt rot gezocht en niet zomaar gelijk ff de vraag hier makkelijk neergedumpt, maar ik weet het ff niet meer :)

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl