Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een gaming computer systeem. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan en dus heb ik er geen verstand van. Graag jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het spelen van games als Battlefield 4, titanfall, watch dogs en elder scrolls online.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 800 en 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur als muis, toetsenbord, headset en scherm heb ik al. Het gaat puur om de kast en de inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er zeker een paar jaar mee vooruit kunnen en de games van nu zo hoog mogelijk spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Een vriend van me heeft al wel een lijstje gemaakt. Ik wil echter niet zoon grote aankoop baseren op de mening van 1 persoon. Het lijstje van hem is:
Intel® Core™ i5-4570
MSI B85-G43
MSI N760 TF 2GD5/OC
Samsung 840 EVO MZ-7TE120BW, 120 GB SSD
Seagate Barracuda 7200.14, 1 TB
Corsair 8 GB DDR3-1600
LiteOn iHAS124-04
Aerocool GT Black Advance
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een gaming computer systeem. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan en dus heb ik er geen verstand van. Graag jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het spelen van games als Battlefield 4, titanfall, watch dogs en elder scrolls online.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 800 en 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur als muis, toetsenbord, headset en scherm heb ik al. Het gaat puur om de kast en de inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er zeker een paar jaar mee vooruit kunnen en de games van nu zo hoog mogelijk spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Een vriend van me heeft al wel een lijstje gemaakt. Ik wil echter niet zoon grote aankoop baseren op de mening van 1 persoon. Het lijstje van hem is:
Intel® Core™ i5-4570
MSI B85-G43
MSI N760 TF 2GD5/OC
Samsung 840 EVO MZ-7TE120BW, 120 GB SSD
Seagate Barracuda 7200.14, 1 TB
Corsair 8 GB DDR3-1600
LiteOn iHAS124-04
Aerocool GT Black Advance
Alvast bedankt!