Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aanknop werkt niet na afsluiten PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Afgelopen weekend heb ik mijn nieuwe kast binnen gekregen en heb ik alles netjes overgezet.
Nieuwe kast is een ZALMAN Z11 plus.
De pc uit eindelijk aangesloten op de start knop gedrukt en geen probleem alles werkte.
Echter heb ik nu elke keer het probleem dat de pc niet wil starten wanneer ik deze afgeslopen heb dan moet ik altijd een stekkertje op het moederboord voor aansturen van de aanknop eraf halen en terugzetten en dan werkt het weer.
Iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat de aanknop gewoon altijd werkt?
Moederbord is een P8H61-R2.0

Alvast bedankt!

• ThunderHorn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 14:09
Hallo,

Ik heb hier ook last van.
Fractal define mini + Seasonic S12G-450 + B85M Pro4.
Het lampje in de ingebouwde cardreader brandde wel, maar niks gebeurde bij het indrukken van de knop.

Andere voeding gestoken en alles werkte terug.
Maar lijkt me dat er misschien nog een andere oplossing uit de bus komt, en misschien nog interessant voor mij ook :)

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Afgelopen weekend de + en - omgedraaid en bij aansluiten werkte de aanknop gelijk.
Echter heb ik daarna door omweer de spanning compleet van de voeding gehaald en bij weer aanzetten van de voeding werkte de aanknop altijd direct dus binnen kort even proberen of de aanknop ook nog werkt na afsluiten van de pc en gelijk weer op starten.