Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een nieuwe laptop.

Pagina: 1
Acties:

• Stanmy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 15:16
Beste Tweakers,

Ik ben voor school opzoek naar een nieuwe laptop.
De prijs ligt tussen de 800 en 999 euro.

Eisen

Het belangrijkste is, dat de laptop een besturingssysteem met Pro versie heeft.
Dit i.v.m. de programma's op school die ik nodig heb voor mijn opleiding. Het programma heet Siemens PLC. Volgens de website draait het programma alleen onder Windows 7, maar na navraag aan mijn leraar blijkt dat het ook kan draaien onder Windows 8/8.1 Pro.

Een snelle processor, liefst een i7.
Een goede videokaart.
Als het kan een SSD, deze hoeft niet heel groot te zijn, maar groot genoeg voor windows, en eventueel wat programma's.
Goed scherm.
Ik heb geen merkvoorkeur.

Zelf zat ik te denken aan deze laptop, maar die heeft helaas geen pro versie.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Vaak kun je via Surfspot wel goedkoop aan een Windows 8 Professional Upgrade komen (die met wat trucjes ook wel fresh install te draaien is). Dus dat moet niet het grootste probleem zijn.
Houdt er rekening mee dat de Inspiron 15-7537 een Ultra Low Voltage processor heeft die toch een stuk minder presteert, maar wel langer op een accu mee kan. Zo is ie ongeveer gelijk met een i5 4200M.
Wel kun je nog 10% VIP korting krijg bij Dell.
Je zou ook nog eventueel naar een Lenovo E540 kunnen kijken, het enige nadeel daarvan is dat het scherm niet heel geweldig is. Verder heb je nog een Asus n550 of n56 serie die misschien nog wel interessant is.
En eventueel zou je ook nog de ibood aanbieding van vandaag kunnen overwegen.
Of de Lenovo IdeaPad Y500 aanbieding van Bol.

[ Voor 16% gewijzigd door job89 op 04-04-2014 15:07 ]

• Stanmy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 15:16
Bedankt zijn er nog andere suggesties?

http://www.centralpoint.n...b04z1-m00420-num-2960384/

zoals deze?

[ Voor 60% gewijzigd door Stanmy op 05-04-2014 11:06 ]