Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet verbinding "Beperkt"

Pagina: 1
Acties:

• RoobinW
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Hallo, van de een op de andere dag staat mijn internet verbinding op beperkt. Ik kan niet meer op internet. Ik heb al vele spy- en malware scanners en removers erop gezet maar alleen superantispyware vind iets. Als ik die verwijder komt hij gewoon weer terug. Ik heb google al afgezocht, maar kan niks bruikbaars vinden. Het enige dat ik weet is dat het met winlogon#shell te maken heeft en af en toe zegt windows dat hij geen verbinding met de dns kan maken. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Alvast bedankt.

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:10

Xatom

En welke DNS-servers gebruik je?

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Kan je ook herleiden welke items Superantispyware vindt? Zo ja, vermeld het hier, zodat wij kunnen kijken of dit effect heeft op jouw probleem.

Draai ook eens in command prompt ipconfig /all en post de resultaten daarvan hier.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Waarom denk je dat die door spyware of iets in die richting komt? Voor wat ik nu lees kan het net zo goed zijn dat je je modem / router een keer moet resetten of iets in die richting. Kan je nog wel met een ander systeem via dezelfde verbinding op internet komen?

Desktop | Server | Laptop

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Heb je dit probleem op alle apparaten? Als dat wel zo is ligt het aan de router en niet de computer.

Het kan namelijk ook een 'false-positive' zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door 12345dan op 04-04-2014 15:28 ]

- 12345dan

• RoobinW
Nee sorry dat ben ik vergeten te melden. Het probleem bevindt zich alleen op mijn pc. Mobiele telefoons en laptops kunnen wel zonder problemen op internet. Het resetten van de router heb ik al eens gedaan. Wij hebben thuis 2 wifi netwerken en bij beide geeft hij aan dat ik beperkte internet toegang heb. Superantispyware geeft deze locatie aan als malware: ...\windows nt\current version\winlogon#shell

EDIT: ik maak gebruik van een wifi adapter van tplink. Ik heb de driver ook al eens opnieuw geinstalleerd en dit werkte ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door RoobinW op 04-04-2014 16:34 ]

• RoobinW
Ik kon niet langer wachten op een oplossing dus heb ik windows opnieuw geinstalleerd. Nog steeds het zelfde probleem. Geen virus dus, maar wat kan het wel zijn?

Verwijderd

Als je blijft komen met algemene verhaaltjes en niet met exacte benoemingen, kunnen wij je niet helpen.

Zoals al eerder gezegd, wat ziet dat super anti spyware programma dan als kwaadaardig?
Welke adapter van TP-Link heb je? Heb je al gekeken of er bij de chipset fabrikant een nieuwere driver beschikbaar is?
Welke Windows versie heb je?
Wat zijn de specs v/d hardware in je PC?
Heb je handmatig DNS servers ingesteld?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 22:40 ]

• RoobinW
oke sorry...

Ik heb al gezegd wat superantispyware als kwaadaardig zag, maar een virus is niet meer het probleem. Ik heb windows 8 pro opnieuw geinstalleerd en het probleem is er nog.
Ik gebruik de TL-WDN4800 PCIe netwerkadapter kaart van TP-LINK.
Voorderest heb ik een AMD FX-8320, XFX HD7970, G.Skill 8GB RAM en Asrock 970 Pro3.
Ik heb deze build net een paar weken en voorheen werkte het gewoon perfect. Op de erg slechte stockcooler van de cpu na, maar dat is volgens mij niet het probleem.

Dit is wat er komt als ik ipconfig /all doe http://imgur.com/b6I7AIC

Als ik meer informatie moet geven, let me know

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:16

Onbekend

...

Is jouw modem wel online?
Kan je aangeven welke lampjes er branden? En ook welke er niet branden, of een afwijkende kleur hebben?

Controleer eens de kabel tussen jouw router en het modem.

[ Voor 19% gewijzigd door Onbekend op 04-04-2014 22:54 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

De TL-WDN4800 heeft een Atheros AR9380 chipje.

Probeer eens deze driver; http://www.atheros.cz/ath...d.php?chipset=65&system=8

• RoobinW
Als ik die driver probeer te installeren zegt hij dat hij al de zelfde of nieuwere versie heeft.

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:06
Ziet eruit als je verbinding hebt.

Ping eens naar 192.168.178.1
Krijg je dan een antwoord terug?

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• RoobinW
4 sent, 4 recieved...

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Probeer eens de pc uit te zetten, stroom kabel losmaken, dan de start knop 5 seconde vasthouden, dan de stroom weer aansluiten en pc starten, en weer proberen. Hardware kan vast gaan zitten, pas bij volledig zonder stroom komt dit pas los.

Boot eens van een ubuntu livecd, als je vaste netwerkkaart(met kabel verbinding) dan niet werkt....
Andere kabel kun je nog proberen.
Andere plaats in de router aansluiten.
Misschien usb netwerkkaart die je kunt testen.
In de bios, staat de netwerkkaart aan?
Lampje op je netwerkkaart brand dit? router branden de lampen?

Ik zie dat je via wifi werkt,
2 routers kunnen storen, zet de router die je niet gebruikt eens uit, en reboot de 1 router, en dan weer testen.
Misschien router verder uit elkaar zetten, als ze dicht bij elkaar staan.
Op beide routers de kanalen verschillend kiezen.
Routers niet dezelfde ip nummers geven.

[ Voor 57% gewijzigd door jan99999 op 05-04-2014 05:31 ]

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
En misschien ook het kanaal veranderen, zo kunnen ze elkaar ook storen.

- 12345dan

Pagina: 1