Beste tweakers,
Ik ben voor mijn oom die naar India gaat verhuizen op zoek naar een compacte snelle ultrabook of macbook.
Het budget ligt zoals de tt al aangeeft tussen de 1500 en 2000 euro.
De eisen zijn:
Lange accuduur; minstens 6 uur kunnen browsen.
Goed scherm; minstens full hd.
SSD; liefst 512gb maar 256 is ook een optie.
een laag gewicht; belangrijk want hij reist veel.
Hij twijfelt zelf erg tussen een macbook en een ultrabook. Hij gebruikt al jaren een windows pc, echter voor zijn gevoel gaat zijn Ipad erg goed samenwerken met zijn eventuele nieuwe macbook, en hij verwacht ook dat de ecosystemen van de macbook en de Ipad op elkaar lijken.
Nou heb ik zelf geen ervaring met een macbook, dus op dat gebied kan ik hem niet een goed advies geven.
Als jullie wat voorbeelden zouden willen geven van wat bijvoorbeeld een goede keus voor hem zou zijn dan hoor ik het graag.
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze 2 keuzes
keuze #1]
keuze #2
Laptop zal vooral gebruikt worden voor browsen, werken, films kijken. Er zullen geen hele zware programma's op worden gedraaid. Het is wel belangrijk dat de laptop meerdere jaren meegaat.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
Ik ben voor mijn oom die naar India gaat verhuizen op zoek naar een compacte snelle ultrabook of macbook.
Het budget ligt zoals de tt al aangeeft tussen de 1500 en 2000 euro.
De eisen zijn:
Lange accuduur; minstens 6 uur kunnen browsen.
Goed scherm; minstens full hd.
SSD; liefst 512gb maar 256 is ook een optie.
een laag gewicht; belangrijk want hij reist veel.
Hij twijfelt zelf erg tussen een macbook en een ultrabook. Hij gebruikt al jaren een windows pc, echter voor zijn gevoel gaat zijn Ipad erg goed samenwerken met zijn eventuele nieuwe macbook, en hij verwacht ook dat de ecosystemen van de macbook en de Ipad op elkaar lijken.
Nou heb ik zelf geen ervaring met een macbook, dus op dat gebied kan ik hem niet een goed advies geven.
Als jullie wat voorbeelden zouden willen geven van wat bijvoorbeeld een goede keus voor hem zou zijn dan hoor ik het graag.
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze 2 keuzes
keuze #1]
keuze #2
Laptop zal vooral gebruikt worden voor browsen, werken, films kijken. Er zullen geen hele zware programma's op worden gedraaid. Het is wel belangrijk dat de laptop meerdere jaren meegaat.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
[ Voor 6% gewijzigd door Wmvb op 03-04-2014 22:23 ]