Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Joomla 3. template linker menu.

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een Joomla 2.5 of 3 template met een linker menu.
Helaas als ik de website verklein, dus om te zien hoe het op een mobiel eruit ziet, dan krijg ik zo'n extra click menu, wat ik niet wil.

Zie foto.

Zo'n menu zoek ik dus aan de linker kant.
Afbeeldingslocatie: http://www.theme4.com/themes/themeforest/rt-theme-15-premium-joomla-25-and-17-template.jpg

En wanneer ik de template verklein of op een mobiel bekijk.
Dat ik gewoon dan de linker template behouw en dat hij dus niet zo eruit komt te zien..

Dit wil ik dus niet:
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmxgCt-6EsRrBdM0mkbhS5d2pWDlX3xrGqx7qc85v8xIKZcHpL

Maar helaas, welke template ik ook gebruik, altijd komt dat stomme mobiel dropdown menu.

Hartelijk dank alvast, alle tips zijn welkom!

• Xozium
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Haha, is er speciaal voor gemaakt om de website gebruiksvriendelijker te maken op een kleiner scherm.

Maar goed als je het er uit wilt slopen moet je in de .css zoeken naar @media tags, meer bepaald die van mobiele en die dan volledige verwijderen. Op voorwaarde dat de template niet mobile-first is, anders moet je het tegenovergestelde doen. De media tags zoeken van normale weergave en enkel de media tags verwijderen zonder inhoud.

Verwijderd

Topicstarter
Xozium schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:10:
Haha, is er speciaal voor gemaakt om de website gebruiksvriendelijker te maken op een kleiner scherm.

Maar goed als je het er uit wilt slopen moet je in de .css zoeken naar @media tags, meer bepaald die van mobiele en die dan volledige verwijderen. Op voorwaarde dat de template niet mobile-first is, anders moet je het tegenovergestelde doen. De media tags zoeken van normale weergave en enkel de media tags verwijderen zonder inhoud.
Bedankt man! Haha, ik ben gewoon 'apart/raar'.
Zal zo een template zoeken..

Alleen zo weinig met een linker menu..

Verwijderd

Misschien moet je niet zoeken maar maken. Deze hoofdgroep heet niet voor niets Devschuur.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:18:
Misschien moet je niet zoeken maar maken. Deze hoofdgroep heet niet voor niets Devschuur.
Daar heb ik niet heel veel tijd voor.. En heb meer affiniteit richting de 'hardware' kant.
Maar ze bieden ook niet zomaar templates aan!

Dus ook voor de luie mensen. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze template gevonden, toegepast in Localhost,
Alleen krijg ik de menu niet te zien zoals aan de linker kant.

Hoe pas ik hem aan naar de linker kant? Heb hem naar left/right veranderd, maar main menu luistert niet.
Zie link: http://www.youjoomla.com/demos/?templates=couture

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:02:
Hoe pas ik hem aan naar de linker kant? Heb hem naar left/right veranderd, maar main menu luistert niet.
Zoals Cheatah al zei:
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:18:
Kan iemand even...?
Als je 't wil uitbesteden kun je eens kijken naar Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!.

Maar zolang je niet concreet aangeeft wat je geprobeerd hebt, noch met concrete (relevante(!)) snippets code komt kun je niet van ons verwachten dat we "wel effe" zeggen hoe je dat fixed. In the end zul je 't zélf moeten doen; we kunnen je hooguit in de juiste richting wijzen.

Open gerust een nieuw topic als je dat nodig acht, maar zorg dan wel dat hierboven beschreven eigen inzet daarin terug komt en dat 't verder voldoet aan onze Quickstart.
Verder: Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

Kijk ook Creepy in "UML Class Diagram" en Woy in "JQuery mobile Currency/Exchange converter" nog eens door; het is niet alsof deze informatie allemaal nieuw voor je zou zijn...

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 04-04-2014 11:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.