Toon posts:

Probleem met games ( spellen minimaliseren na een paar secon

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Win7x64

hallo ik kan mijn topictitel niet meer wijzigen dus ik kan het opniew maken of hierbij laten ik wacht wel even af ...

Hallo daar ik heb al maanden problemen met mijn computer namelijk dat mijn spellen minimaliseren en ik dan weer op de taakbalk moet klikken om het spel weer in beeld ( fulscreen te krijgen, het word geen window modus ) ..
Soms heb ik er geen last van en soms als ik mijn pc een halve dag aan heb is het probleem weg maar vandaag lukte dat niet , waarom weet ik niet .. ik had het probleem ook met mijn vorige instalatie dus kan het op mijn harde schijf zitten.

Dit probleem heb ik ook nu ik dit zit te typen mijn browser wordt dan gedeselecteerd denk ik en dan moet ik weer op de browser klikken om weer verder te kunnen typen ..

ik zat te denken om hyjack this te installeren maar ik heb gewoon hulp nodig daarom kom ik hier ( Hyjac this kan ik wel installeren maar ik ben niet zo bekend met het echte onderhoudswerk van win7 x64 en ik denk dat dit een heel ander probleem is dan puur windows ( maar dat is maar een gokje) ...

To admin:: als dit in de verkeerde hoek van het forum zit plaats het dan op de goeie plek als u wilt ..

Ik zou graag weer een goed werkend systeem willen hebben.. als het kan...

hallo ik kan mijn topictitel niet meer wijzigen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

1 topic lijkt mij genoeg. In je andere topic heb je al replies. Daarom gaat deze op slot. Volgende keer als je je topic van een andere titel wilt voorzien, kan dat via de Rapporteer (TR) functie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.