A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Je zou toch gewoon met wifi een verbinding kunnen maken met het lokale netwerk?
Eventueel een hotspot ergens instellen als er op dit moment geen wifi is.
Eventueel een hotspot ergens instellen als er op dit moment geen wifi is.
Er is geen wifi aanwezig (security policy), denk dat ik de demo maar middels een emulator doe, werkt ook 
Iig thx voor het meedenken.
Iig thx voor het meedenken.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Wat voor een data is het precies?
Als in: Kan je op een laptop bijvoorbeeld VMWare installeren met daarin een demo server waar een kopie van de data staat? Dus geen complete multi-server database omgeving ofzo
Dan zou je met een wifi router (Zonder aangesloten WAN verbinding) een klein netwerkje kunnen opzetten tussen iPad en laptop/vmware.
Als in: Kan je op een laptop bijvoorbeeld VMWare installeren met daarin een demo server waar een kopie van de data staat? Dus geen complete multi-server database omgeving ofzo
Dan zou je met een wifi router (Zonder aangesloten WAN verbinding) een klein netwerkje kunnen opzetten tussen iPad en laptop/vmware.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Je kunt met iets als een pricewatch: TP-Link TL-WR702N een privé-draadloosnetwerk kunnen maken van de Ethernetverbinding. Lijkt me net zo goed als een draad-draadverbinding (ook qua prijs).
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik weet niet als je het nog nodig bent maar ik gebruik op mijn laptop met Windows altijd Virtual Router: https://virtualrouter.codeplex.com/
Hiermee kan je een wi-fi hotspot opzetten met een laptop.
Hiermee kan je een wi-fi hotspot opzetten met een laptop.
Pagina: 1