Ethernet adapter (ipad op lokaal netwerk aansluiten)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37
Ik wil een ipad app demo-en waarbij er data wordt ontsloten vanaf het lokale netwerk. Is niet vanaf het boze internet beschikbaar. Is er een adapter/mogelijkheid om de ipad op het lokale netwerk te verbinden?

De app zal een request afvuren naar een API op een lokaal IP adres en vanuit daar data terugkrijgen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Je zou toch gewoon met wifi een verbinding kunnen maken met het lokale netwerk?

Eventueel een hotspot ergens instellen als er op dit moment geen wifi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37
Er is geen wifi aanwezig (security policy), denk dat ik de demo maar middels een emulator doe, werkt ook :)

Iig thx voor het meedenken.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Apart VLAN gebruiken voor wireless? Praat eens met je network admin :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:58

Nakebod

Nope.

Wat voor een data is het precies?
Als in: Kan je op een laptop bijvoorbeeld VMWare installeren met daarin een demo server waar een kopie van de data staat? Dus geen complete multi-server database omgeving ofzo :P

Dan zou je met een wifi router (Zonder aangesloten WAN verbinding) een klein netwerkje kunnen opzetten tussen iPad en laptop/vmware.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt met iets als een pricewatch: TP-Link TL-WR702N een privé-draadloosnetwerk kunnen maken van de Ethernetverbinding. Lijkt me net zo goed als een draad-draadverbinding (ook qua prijs).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 15:04

html

</html>

Ik weet niet als je het nog nodig bent maar ik gebruik op mijn laptop met Windows altijd Virtual Router: https://virtualrouter.codeplex.com/

Hiermee kan je een wi-fi hotspot opzetten met een laptop.
Pagina: 1