Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Eerste bericht dat ik plaats op Tweakers en niet zeker of ik juist zit. Maar dat merk ik vanzelf.

Ik ben door middel van trial&error aan het leren omgaan met Adobe Illustrator CS5.1. Nu ben ik momenteel bezig om zelfgemaakte brushes te maken en toe te passen maar ik loop tegen een probleem aan. Hieronder zie je onderaan de brush die ik heb gemaakt en erboven de cirkel waarop ik de brush wil toepassen. Nu zou de binnenkant van de cirkel naar mijn idee gewoon rond moeten blijven maar in plaats daarvan komen er enkele zwarte hoeken en een paarse hoek in beeld die ik niet wil en ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit weg krijg.

Iemand een mooie tip om dit op te lossen? Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/46n7a31yr/misvorming_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Geen idee wat je doet / gedaan hebt maar dit is wat ik heb gedaan:

[list]
• Zooi gekleurde vierkantjes gemaakt
• Ge-shear-ed zodat ze schuin staan
• Met de path tool een vierkante strook (linker- en rechterkant) van gemaakt
• Brush gemaakt (New brush -> pattern brush)
• Cirkel getekend met de ellipse tool (shift inhouden)
• Cirkel geselecteerd, brush aangeklikt

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RFA2oM3kRMV1yJvOxTKEekLg/full.png

Works for me. Misschien handig als je ook even aangeeft hoe je 't precies doet.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52
Ik ben bang dat je en/of open paden hebt of achter sommige blokken open paden hebt staan die met zwart gevuld zijn. Pas bij krom buigen valt dit op omdat er tussen de twee open punten een rechte lijn getrokken wordt. Kijk even met Ctrl/Cmd-Y of je paden wel gesloten zijn. Of maak even opnieuw een brush aan zoals Bos Rob hierboven aangeeft.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)