Goeiemiddag allemaal,
Ik heb gisteren even een goedkoop 3 jaar oud Hauppagewintv (mono) voor op de PC van iemand kunnen lenen om te testen.
Eerst maar kijken of het een beetje de moeite is dacht ik.
Na eindelijk een paar kanalen te hebben gevonden en gefinetuned. Moet ik zeggen dat nou niet echt onder de indruk ben.
Het beeld is flets en een beetje korrelig en niet echt scherp, maar wazig.
Mijn televisie/video is toch wel 5 x beter, dus eigenlijk is het een beetje een domper geworden. Aangezien alle tvtunerkaarten dezelfde chip gebruiken hoef ik ook geen verbetering van luxere modellen te verwachten.
Had ik nou toevallig een slecht exemplaar of vallen ze allemaal een beetje tegen i.v.t. TV
Of zitten er hier mensen die denken, nou bij ziet er het anders perfect uit.
groet
Erik
Ik heb gisteren even een goedkoop 3 jaar oud Hauppagewintv (mono) voor op de PC van iemand kunnen lenen om te testen.
Eerst maar kijken of het een beetje de moeite is dacht ik.
Na eindelijk een paar kanalen te hebben gevonden en gefinetuned. Moet ik zeggen dat nou niet echt onder de indruk ben.
Het beeld is flets en een beetje korrelig en niet echt scherp, maar wazig.
Mijn televisie/video is toch wel 5 x beter, dus eigenlijk is het een beetje een domper geworden. Aangezien alle tvtunerkaarten dezelfde chip gebruiken hoef ik ook geen verbetering van luxere modellen te verwachten.
Had ik nou toevallig een slecht exemplaar of vallen ze allemaal een beetje tegen i.v.t. TV
Of zitten er hier mensen die denken, nou bij ziet er het anders perfect uit.
groet
Erik
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant