Ik heb de volgende configuratie:
Deze staat in een kast, die open staat. De case staat op zijn zij, op een steun, zoals het hoort. Op een gegeven moment gaat de ventilator van de processor behoorlijk draaien, terwijl er eigenlijk niets spannends gebeurt op de machine op dat moment (hooguit een berg tabjes open in Chrome)
Maar wanneer zoonlief Minecraft opstart en begint te spelen, dan gaat de Fan tekeer! Niet constant hard, maar alsoef er iemand aan een gashendel staat te draaien!! Zodra Minecraft gestopt is, ijlt het nog een beetje na en kalmeert de Fan weer.
Enig idee wat ik kan doen om dit te voorkomen/analyseren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 90,09 | € 90,09 |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 50,97 | € 50,97 |
| 1 | Toshiba DT01ACA050, 500GB | € 38,53 | € 38,53 |
| 1 | LC-Power LC-1410mi | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,78 | € 12,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 291,22 | |
Deze staat in een kast, die open staat. De case staat op zijn zij, op een steun, zoals het hoort. Op een gegeven moment gaat de ventilator van de processor behoorlijk draaien, terwijl er eigenlijk niets spannends gebeurt op de machine op dat moment (hooguit een berg tabjes open in Chrome)
Maar wanneer zoonlief Minecraft opstart en begint te spelen, dan gaat de Fan tekeer! Niet constant hard, maar alsoef er iemand aan een gashendel staat te draaien!! Zodra Minecraft gestopt is, ijlt het nog een beetje na en kalmeert de Fan weer.
Enig idee wat ik kan doen om dit te voorkomen/analyseren?