Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Een vriendin van mij heeft een Samsung Galaxy Noten 10.1 (N8010) die deze week ineens wazige witte strepen in beeld kreeg.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/5e2bq4ztp/image.jpg

De tablet reageert niet meer op de knoppen en een soft-reset lijkt niet te werken. Ze heeft de accu al leeg laten lopen, maar ook na een geforceerde herstart is het scherm nog steeds zo. Zelfs een hard reset lijkt niet te helpen.

Ik vrees dat dit een gevalletje RMA gaat worden. Voordat ze hem retour stuurt, heeft iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-07 13:21

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mini-me schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:05:
Een vriendin van mij heeft een Samsung Galaxy Noten 10.1 (N8010) die deze week ineens wazige witte strepen in beeld kreeg.

[afbeelding]

De tablet reageert niet meer op de knoppen en een soft-reset lijkt niet te werken. Ze heeft de accu al leeg laten lopen, maar ook na een geforceerde herstart is het scherm nog steeds zo. Zelfs een hard reset lijkt niet te helpen.

Ik vrees dat dit een gevalletje RMA gaat worden. Voordat ze hem retour stuurt, heeft iemand nog een tip?
Denk dat het een kapotte of half vastzittende connector is. Goed inpakken en een bewijs van verzending achter de hand houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 03-04-2014 01:49 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 23:13
denk eerder dat mobo defect is.. maargoed, als je nog garantie hebt zou ik hem opsturen. Zorg ervoor dat je duidelijke foto's hebt van de tablet voordat je hem opstuurt naar een samsung repair centre (zelf nogal slechte ervaringen mee) en zoals hierboven aangegeven correct inpakken en t&t bewijs bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-07 13:21

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

skipe schreef op donderdag 03 april 2014 @ 02:20:
denk eerder dat mobo defect is.. maargoed, als je nog garantie hebt zou ik hem opsturen. Zorg ervoor dat je duidelijke foto's hebt van de tablet voordat je hem opstuurt naar een samsung repair centre (zelf nogal slechte ervaringen mee) en zoals hierboven aangegeven correct inpakken en t&t bewijs bewaren.
Zeker, er komen nog wel eens wat kapottere dingen terug van het reparatie centrum van samsung.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bedankt voor de reacties. Ik zal haar adviseren de tablet op te sturen ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik denk eerder aan waterschade. Is er iets vloeibaars op geweest?

- 12345dan

Pagina: 1