Toon posts:

Geld waard of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zag zojuist een mooie advertentie staan van een PC wat in mijn ogen voor de prijs wel een mooi ding is maar ik wist niet zoveel van de videokaart en wilde daarom graag weten als jullie me hiermee konden helpen. De bedoeling is dat ik met deze PC zou kunnen gamen voor een tijdje.

CPU: AMD FX8120 (nooit overclocked)
Moederbord: Gigabyte GA-990XA-UD3
RAM: Kingston HyperX 1600Mhz (2x4GB)
GPU: 2x Palit GTX660Ti Jetstream (nooit overclocked)
PSU: Thermaltake Thoughtpower XT 775 Watt
CASE: Zalman Z11 Plus

Mijn vraag aan jullie is dus is deze PC een leuk dingetje voor €450 !! Het gaat me vooral om de videokaart want ik weet dat de processor wel goed zit.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:40

Bolletje

Moderator Harde Waren
In wezen is dit een verkapte waardebepaling van het systeem. Waardebepalingen van systemen en componenten zijn niet toegestaan op het forum, vandaar dat ik je topic sluit.

Daarnaast ontbreekt de eigen inzet vooral; er is niet af te leiden uit je openingspost hoe je tot dit systeem bent gekomen, wat je eisen/wensen zijn, wat je budget is. etc.

Je hebt daarnaast al meerdere topics lopen over je gamepc: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/557310
Steeds een nieuwe hoeft niet. Ik raad je ook aan om te reageren in je topics, want nu blijft het steeds bij de openingspost en daarna radiostilte.

[ Voor 27% gewijzigd door Bolletje op 02-04-2014 16:58 ]

Dit topic is gesloten.