Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Aankoopadvies geluidssysteem

Pagina: 1
Acties:

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10 08:10
Ik ben opzoek naar een geluidsysteem dat ik kan koppelen aan mijn Samsung Smart TV en dat Spotify muziek kan afspelen. Ik heb met een schuin oog gekeken naar de Sonos Play 5, wat bijna aan mijn behoefte voldoet, enkel dat het niet geschikt is om aan een TV te koppelen. De eenvoud, modulariteit en design spreekt mij wel aan. Helaas ligt de Sonos Playbar buiten mijn budget. Aangezien ik nooit verdiept heb ik andere merken, zie ik door de bomen het bos niet meer.
  • [b]Situatie:[/b]
  • Budget: 500 EUR
  • Kamer: circa 6 x 8 meter
  • Samsung Smart TV (UE40ES6800)
  • Geen receiver beschikbaar
  • Ik ben geen audiofiel
  • [b]Wensen:[/b]
  • 2 boxen is genoeg
  • Afspelen van spotify muziek
  • Design: Het oog wil ook wat
  • Indien mogelijk een koppeling met een Synology NAS
  • Het liefst niet nog een afstandbediening...

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Spotify app zit dus niet op de TV begrijp ik, ik denk dat je dan toch apart moet kijken. Een netwerk streamertje en een speakerset?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Playbar is nu redelijk gunstig, met de gratis bridge en zes maanden Spotify om nog iets te besparen. Maar anders bijvoorbeeld een kleine versterker met optische ingang voor je TV (Denon DRA N5, speelt van netwerk, internetradio en ook Spotify geloof ik. Bediening ook met app) met twee goede speakers. Met de Boston A26 past de set in budget.

Misschien dat je nog twee standaards nodig hebt, en natuurlijk de kabels.

[ Voor 10% gewijzigd door mr.paaJ op 02-04-2014 16:52 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Rogier V
wagenveld schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:48:
Spotify app zit dus niet op de TV begrijp ik, ik denk dat je dan toch apart moet kijken. Een netwerk streamertje en een speakerset?
The app zit wel op mijn tv, maar ik luister liever muziek zonder mijn tv aan te zetten. Daarnaast wil ik de kwaliteit van het geluid verbeteren door een aantal luidsprekers aan te schaffen.

• Rogier V
mr.paaJ schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:51:
Playbar is nu redelijk gunstig, met de gratis bridge en zes maanden Spotify om nog iets te besparen.
Ik lees het inderdaad bij een aantal leveranciers. Maar toch vind ik te prijzig (en weet ik niet of ik een playbar mooi vind staan voor mijn tv.
Maar anders bijvoorbeeld een kleine versterker met optische ingang voor je TV (Denon DRA N5, speelt van netwerk, internetradio en ook Spotify geloof ik. Bediening ook met app) met twee goede speakers. Met de Boston A26 past de set in budget.

Misschien dat je nog twee standaards nodig hebt, en natuurlijk de kabels.
Denon DRA N5 kende ik nog niet en ziet er goed uit! Weet je toevallig of de versterker zo in te stellen is dat het automatisch op TV geluid zet zodra je de TV aanzet?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik denk het niet, misschien is een goede universele AB een idee? Of een receiver met ARC, die moet dat wel kunnen maar zijn flink groter.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1