Toon posts:

Welke videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Misschien een gekke vraag:
Ik zoek een videokaart die Battelfield 4 en Call of Duty Ghosts kan draaien op Ultra en alle functies zoals Anti Aliasing aankan. Simpelweg, alles aanzetten wat het spel grafisch mooier maakt zonder problemen.

Nu heb je bijvoorbeeld de 'NVIDIA ASUS GTX770-DC2OC 2Gb of de NVIDIA GAINWARD GTX770 PHANTOM versie met 4GB aan werkgeheugen. Dit zijn de bekende duurdere kaarten.

Is er een kaart dat goedkoper is en toch bovengenoemde spellen probleemloos op ultra kan trekken?

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-02 11:47
Als je het geld er voor over hebt om 4 gb te halen.. Kan je beter een GTX 780 halen:), die heeft weliswaar 3gb maar die zal je niet snel vol krijgen.

Hangt ook weer af wat de rest van je spec's zijn... En op welke resolutie je speelt.

[ Voor 22% gewijzigd door Ferluci92 op 02-04-2014 15:26 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-02 16:32

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:53:
Is er een kaart dat goedkoper is en toch bovengenoemde spellen probleemloos op ultra kan trekken?
Daar ben ik ook benieuwd naar, wellicht zijn er reviews beschikbaar die dit tot in den treure testen? ;w :F

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 10:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:53:
Hallo allemaal,

Misschien een gekke vraag:
Ik zoek een videokaart die Battelfield 4 en Call of Duty Ghosts kan draaien op Ultra en alle functies zoals Anti Aliasing aankan. Simpelweg, alles aanzetten wat het spel grafisch mooier maakt zonder problemen.

Nu heb je bijvoorbeeld de 'NVIDIA ASUS GTX770-DC2OC 2Gb of de NVIDIA GAINWARD GTX770 PHANTOM versie met 4GB aan werkgeheugen. Dit zijn de bekende duurdere kaarten.

Ja die zijn er, maar niet hier. Die zijn namelijk in: Componenten Aankoopadvies
Je zal straks wel een schopje naar dat gedeelte krijgen denk ik.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-02 08:43

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit hoor in Componenten Aankoopadvies (CAA) thuis, bij dezen verplaatst.

Je kan het beste dan ook CAA beleid doornemen, daar staan richtlijnen in voor een goed begin.

[ Voor 45% gewijzigd door Bolletje op 02-04-2014 18:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeemspecs:

Intel Core i5 4670 3,4 Ghz (loopt op 3,8)
8GB DDR3 Ram
1 TB Hdd
Geforce GTX 650 1GB
Windows 7 HP 64 Bit

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 19:23 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-02 08:43

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vergeet je voeding, behuizing en moederbord niet. Die zijn ook belangrijk om te vermelden.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ligt aan je resolutie, op 800X600 zal een HD7750 of iets in die richting het wel moeten kunnen.

Voor Full-HD en BF4 zou ik lekker een 280x naar keuze nemen. Een R9 290 is ook leuk speelgoed.

En waarom AMD? BF4 vind AMD wat liever, daarom.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor de GTX 760 van Palit gekozen, loopt bij iedere game als een zonnetje! Verder iedereen bedankt voor het advies!
Pagina: 1