HuHu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:19:
[...]
Stop eens met het continue fout schrijven van memcache en zeg nu eens welke DLL je wilt. Je noemt er meerdere door elkaar in dit topic: php_memcached.dll, memcahce.dll, memcached.dll, memchaced dll voor php. Wat bedoel je nu?
In het linkje dat ik plaatste geeft iemand een link naar php_memcache.dll, die je kunt toevoegen als extension in PHP. Wat werkt daar niet aan en/of waarom is dat niet wat je bedoelt?
Sorry, ik heb memcache opzich wel werken met de memcache server draaien en de php_memcache.dll extensie in php. Maar voor onze website (Symfony framework) hebben we een bundle geïnstalleerd voor de communicatie met de memcache server. Deze bundle heeft alleen de extensie php_memcached.dll nodig om te communiceren.
Sorry voor de dubbelposts. Telkens na mijn reactie was er alweer een nieuwe. En zonder er bij na te denken heb ik die geqoute

. Ik heb hier al van alles zitten doen. Verschillende dll's gedownload, server gestart, gestopt en gereboot. Verschillende tutorials gevolgd. Geprobeerd om de dll binnen te harken met pecl en pear en proberen om alle errors weg te krijgen.
Ik weet het gewoon ff niet meer.
Ik kan ook niks, zolang ik dit niet werkend heb. Een collega heeft namelijk al dingen via de cache lopen op zijn eigen apple-geval en daar werkt het prima (kwestie van twee/drie commando's en het draaide), terwijl ik bij elke pageload een exception krijg.
Ik zal vanavond thuis wel ff kijken en neem vanaf morgen mijn laptop maar standaard mee naar stage denk ik. Dan kan ik hier een Ubuntu VM op draaien met een lamp-server. Dit krijg ik thuis namelijk wel werkend bij een eigen projectje.