Verzin een origineel idee voor de Tweakers campagne

Pagina: 1
Acties:
  • 777 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Even los van het commentaar op de pay off: we gaan er nog een maken met een TV. Welk detail van een TV zullen we fotograferen? Roept u maar. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fFf6DgPX0D6Q5X9ZCmo0Y0g2/medium.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door zeef op 26-03-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

De aansluitingen op de achterkant? Mega-connected tv :)

Of anders de afstandsbediening, of een closeup van de hoge kwaliteit pixels :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De Kathodestraalbuis natuurlijk :)

Van die dingen waarvan mn dochter dan vraagt 'waarom ze vroeger een afvoerputje in televisies maakten' ;)

Afbeeldingslocatie: http://thumbs.dreamstime.com/z/kathodestraalbuis-21799682.jpg

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

zeef schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:48:
Even los van het commentaar op de pay off: we gaan er nog een maken met een TV. Welk detail van een TV zullen we fotograferen? Roept u maar. :)

[afbeelding]
Detail kan zijn HD / Pixels / Sneeuw?

Afbeeldingslocatie: http://mundorosa.com.mx/site/wp-content/uploads/2011/01/old-tv.jpg

"Of toch 4K ? "

Wat LED je ? Tweakers.net

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik zou een detailfoto maken van een knop van de tv. En dan iets met spraakbesturing van iemand die roept naar de tv "tv ga aan" ofzoiets.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afbeeldingslocatie: http://piq.codeus.net/static/media/userpics/piq_117323_400x400.png

"Of kijk je toch liever in HD naar het WK voetbal?"

Vergelijk alle merken HD TV's op Tweakers.net

(zoiets)?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Een close-up van WRGB technologie die in OLED televisies zit

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het aantal inzendingen valt nog wat tegen, (inzenders tot nu toe: _o_) dus ik ga er een leuke Tweakers prijs tegenaan gooien. Hoodie en bierpul/theeglas. Dus kom maar op met je idee over TV details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Theeglas.... O-)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Een HDMI-port connector van input naar systeembord.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Firesphere schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:07:
Een HDMI-port connector van input naar systeembord.
Het detail dat in de serie past, dat wil zeggen een stuk(je) hardware dat we op de vaste achtergrond kunnen leggen, heeft absoluut de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

zeef schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:10:
[...]

Het detail dat in de serie past, dat wil zeggen een stuk(je) hardware dat we op de vaste achtergrond kunnen leggen, heeft absoluut de voorkeur.
Een HDMI poort is niet los te halen?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet eenvoudig, nee. Daarbij kan ik me niet herinneren ooit een review te hebben gelezen waarop de HDMI-connector het USP was. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

NMe schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:27:
Niet eenvoudig, nee. Daarbij kan ik me niet herinneren ooit een review te hebben gelezen waarop de HDMI-connector het USP was. ;)
Niet?
"HDMI poorten: 3"
Redelijk selling-point imo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:51
In deze vind ik het wel lastig omdat IMHO het belangrijkste aan een TV het beeld is, maar je kunt moeilijk een glasplaat gaan fotograferen.

Als je in de serie wilt blijven kun je iets van een CI-module of CI-houder doen, of een 3D bril (actief of passief).
Wat ook nog wel een leuke is in een opengewerkte evolution box van samsung of een ander merk.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.minoc.com/zd_images/2013/02/2013-01-09_16.24.34.jpg

En dan een slogan erbij in de trant van: "Als je op zoek bent naar een echte SMART TV, check tweakers.net" of "Echt SMART? Dan vergelijk/check je jouw nieuwe TV op tweakers.net"

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:10:
[...]

Blijkt dat de eisen ietsje anders waren, geen probleem. Dus in navolging op o.a. Frozen in "Feedbacktopic winactie Tweakers reclame"
Ik had er gewoon een lcd paneel gekozen. Reden? Omdat dat nou eenmaal de voornaamste reden is, voor de keuze van een scherm.

Het legt de scherpheid, grote, verbruik, kleurreproductie, reactietijd etc. vast.

Mensen mogen m.i. best weten wat nou dat ding in een tv is dat licht geeft. Het liefst zie ik dat het paneel aan is met een loepje zodat mensen kunnen zien hoe bijv. Die pixels opgebouwd zijn. Zie voor het idee van het loepje het plaatje hierboven.
Klikkerdieklik (hieronder)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1965471_10202896825814737_7116995_o.jpg

(Sorry Zeef, ik heb je achtergrondje even gepikt. Ik vond hem zo goed ''het gemiddelde plekje in Nederland'' weergeven. _/-\o_ )

Ik ben niet de eigenaar van de afbeelding van de loep, het paneel, tweakers logo en de achtergrond. Copyright van de afbeelding hierboven ligt dus niet bij mij.
Wel zijn de tekst, achtergrond van het rode poster, pixels en het idee van de poster van mij.
Poe poe, hele disclaimer geschreven.

[ Voor 82% gewijzigd door Frozen op 01-04-2014 21:58 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afstandsbediening (die is ondanks alle interne techniekverbeteringen in de televisies, zelf enorm achtergebleven). "Zap eerst langs Tweakers voor je een TV kiest." (of iets dergelijks; evt. een afstandsbediening met een knop "Tweakers.net" in het rood op de a.b.). Of: "KIJK liever eerst op Tweakers" of "Een slimmerik kijkt eerst op Tweakers".

Of een afbeelding van een OLED / PLASMA Panel op onderstaande wijze...daar ga je toch ff stil bij staan om nader te bekijken (= trekt gelijk de aandacht van je publiek).

Afbeeldingslocatie: http://plasmatvbuyingguide.com/plasmatvpics/howplasmaswork.gif

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:40:
De afstandsbediening (die is ondanks alle interne techniekverbeteringen in de televisies, zelf enorm achtergebleven). "Zap eerst langs Tweakers voor je een TV kiest." (of iets dergelijks; evt. een afstandsbediening met een knop "Tweakers.net" in het rood op de a.b.). Of: "KIJK liever eerst op Tweakers" of "Een slimmerik kijkt eerst op Tweakers".

Of een afbeelding van een OLED / PLASMA Panel op onderstaande wijze...daar ga je toch ff stil bij staan om nader te bekijken (= trekt gelijk de aandacht van je publiek).

[afbeelding]
Dat zou inderdaad het mooiste zijn. Een exploded view van een oled paneel.
Hoewel ik me rotgezocht heb op het internet op hoge resolutie plaatjes van verschillende soorten panelen. Ik kan je vertellen, het aanbod van mooie afbeeldingen valt tegen. Hij moet dus zelf gephotoshopped worden: het resultaat mag er daarentegen dan ook wel zijn!

Even los van het commentaar op de pay off: we gaan er nog een maken met een TV. Welk detail van een TV zullen we fotograferen? Roept u maar.
zeef schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:01:
Het aantal inzendingen valt nog wat tegen, (inzenders tot nu toe: _o_) dus ik ga er een leuke Tweakers prijs tegenaan gooien. Hoodie en bierpul/theeglas. Dus kom maar op met je idee over TV details.
@zeef Ik raad je aan toch nog een topic te maken, aangezien nu de feedback en de nieuwe ''actie'' door elkaar heen gaan lopen. (misschien dan ook alle reacties even moven? _/-\o_ )

[ Voor 22% gewijzigd door Frozen op 02-04-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 09:54
Ik ben het overzicht even kwijt - begrijp ik dat er nog langer ingezonden kan worden dan de 31 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

koeny 3 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:14:
Ik ben het overzicht even kwijt - begrijp ik dat er nog langer ingezonden kan worden dan de 31 maart?
Nee, volgens mij is die actie gesloten en is er een nieuwe actie opgezet, namelijk:
Doe hetzelfde als bij de vorige actie maar gebruik dan iets van een TV: [quote]Het detail dat in de serie past, dat wil zeggen een stuk(je) hardware dat we op de vaste achtergrond kunnen leggen, heeft absoluut de voorkeur.[/quote]

Ja hij is verlengd:
zeef schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:34:
termijn iets opgerekt tot 14 april. :)

Ik lijk overigens een hidden message/easter egg in de nieuwe tweakers.net reclame te hebben gevonden, je kan er één van de 50 hoodies mee winnen.
Zie: Frozen in "Feedbacktopic winactie Tweakers reclame"

[ Voor 105% gewijzigd door Frozen op 02-04-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

@zeef
Ben je nog steeds op zoek naar ideeën, of is er al een ontwerp gekozen? Ik ben benieuwd wat we binnenkort voorgeschoteld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Als je nog een killer idee hebt.... altijd welkom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Built-in speakers?
Niet iedereen heeft budget/ruimte voor een HiFi systeem, maar misschien willen ze wel goed geluid.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We hebben inmiddels een idee. En er zijn ook nog steeds eastereggs te vinden in de advertenties. Scan ze met layar en win! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.