Het is tijd voor een nieuwe computer. Als grafisch vormgever heb ik daarom ook een aantal eisen. Ik wil uiteindelijk de computer laten bouwen. Graag jullie advies. Mijn kennis betreft het interieur van de computer is vrijwel nihil. Na wat onderzoek heb ik mijn producten lijstje gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Mijn doel is 3 a 5 Adobe programma's tegelijk te draaien.
Minimaal Adobe Photoshop, inDesign en Illustrator.
Ook wil in de nabije toekomst een Cintiq Wacom Beeldscherm gebruiken (interactief wacom beeldscherm) Dat moet allemaal soepeltjes lopen op Windows 7 premium en of pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Goeie investering geeft mij ruimte van 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik wil graag de volgende (Reeds in bezit) randapparatuur aansluiten: Wacom Intuos pro tablet. Acer HD beeldscherm & Restigio HD beeldscherm. Canon Pixma iP4000 printer (USB port). Lochitech microfoon USB port, Sitecom Card reader USB Port (deze wil ik niet inbouwen omdat ervaring mij verteld dat deze stuk gaan). 2 externe harde schijven voor opslag van WD Elements (deze hoeven niet constant aangesloten te zijn). Muis en toetsenbord allebei USB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoe dan ook: Twee flinke grafische kaarten. Een goeie processor en SSD opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst geen DELL... die schijnen spontaan kapot te gaan in mijn omgeving.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De wensen die ik heb staan hierboven vermeld. Hij hoeft van mij niet stil te zijn. Energie gebruik weet ik niet zo veel van af.
Graag feedback/advies/tips om de pc optimaal te maken voor professioneel grafische doeleinde.
P.s.
Omdat me producten lijst spoorloos is wijzig ik em even zo
Behuizing: Mulitmedia behuizing 2.
Voeding: 500 Watt Cooler Master
Processor: Intel® Core™ i7 4770 3.4 GHz
MoederBord: ASUS B85M-G
Werkgeheugen: 8GB DDR3 geheugen
C schijf : SSD Samsung 840 Evo 120GB
D schijf : 500 GB Sata III Hardeschijf
Grafische kaart: 2 x: AMD Radeon R7 260X 2GB
Windows 7 Home Premium
Alex
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Mijn doel is 3 a 5 Adobe programma's tegelijk te draaien.
Minimaal Adobe Photoshop, inDesign en Illustrator.
Ook wil in de nabije toekomst een Cintiq Wacom Beeldscherm gebruiken (interactief wacom beeldscherm) Dat moet allemaal soepeltjes lopen op Windows 7 premium en of pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Goeie investering geeft mij ruimte van 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik wil graag de volgende (Reeds in bezit) randapparatuur aansluiten: Wacom Intuos pro tablet. Acer HD beeldscherm & Restigio HD beeldscherm. Canon Pixma iP4000 printer (USB port). Lochitech microfoon USB port, Sitecom Card reader USB Port (deze wil ik niet inbouwen omdat ervaring mij verteld dat deze stuk gaan). 2 externe harde schijven voor opslag van WD Elements (deze hoeven niet constant aangesloten te zijn). Muis en toetsenbord allebei USB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoe dan ook: Twee flinke grafische kaarten. Een goeie processor en SSD opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst geen DELL... die schijnen spontaan kapot te gaan in mijn omgeving.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De wensen die ik heb staan hierboven vermeld. Hij hoeft van mij niet stil te zijn. Energie gebruik weet ik niet zo veel van af.
Graag feedback/advies/tips om de pc optimaal te maken voor professioneel grafische doeleinde.
P.s.
Omdat me producten lijst spoorloos is wijzig ik em even zo
Behuizing: Mulitmedia behuizing 2.
Voeding: 500 Watt Cooler Master
Processor: Intel® Core™ i7 4770 3.4 GHz
MoederBord: ASUS B85M-G
Werkgeheugen: 8GB DDR3 geheugen
C schijf : SSD Samsung 840 Evo 120GB
D schijf : 500 GB Sata III Hardeschijf
Grafische kaart: 2 x: AMD Radeon R7 260X 2GB
Windows 7 Home Premium
Alex