Windows XP > 8 Upgrade [XP] [8]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 12:36
Tijd geleden van een actie gebruik gemaakt om een Windows 8 upgrade licentie te kopen via Surfspot. Het betrof een upgrade van XP naar 8.

Destijds geïnstalleerd en liep als een trein. De update van Windows 8.1 zorgde voor wat problemen (hardware werd niet goed herkend). Dus besloten om Win 8 weer te draaien. Echter, een Win 8 OEM activeert niet op mijn upgrade key. Nu inmiddels XP er op gezet, om vanaf daar een update naar 8 weer uit te voeren en de upgrade key in te kunnen voeren.

Ik heb het upgrade bestand destijds van Surfspot gedownload, en nu kwijt.

Vraag: Hoe achterhaal ik het upgrade bestand weer? Ik kan er nergens een download van vinden. De key die ik heb is dus legitiem, maar useless. Iemand een idee? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:11
Kun je nog inloggen op Surfspot? Volgens mij blijft je download (en zeker de sleutel) daar nog een X tijd ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Even SurfSpot contacteren is het meest eenvoudig :).
En inderdaad; als je nog toegang hebt kun je in de meeste gevallen zelf de download opnieuw uitvoeren.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Nee geen toegang meer. Inmiddels student-af. Ik hoopte op een andere mogelijkheid waar ik de download vandaan kon halen omdat ik wel een legale key heb. Ongelooflijk irritant ook dat de upgrade key niet werkt voor non-upgrade versies van W8. Nou ja, ik ga wel iets regelen via Surfspot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Contact opnemen met Surfspot werkt ook als student-af :).
Ongelooflijk irritant ook dat de upgrade key niet werkt voor non-upgrade versies van W8.
Nou zeg! Dat is net zo vervelend als dat mijn BMW-sleutel niet past op de Mercedes van de buren :+ ;) .

[ Voor 65% gewijzigd door Eagle Creek op 02-04-2014 12:38 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Eagle Creek schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:37:
[...]

Nou zeg! Dat is net zo vervelend als dat mijn BMW-sleutel niet past op de Mercedes van de buren :+ ;) .
Hahahaha :) Ik heb gewoon het idee dat ik een key koop voor een besturingssysteem. Of dat nou via een upgrade of OEM loopt. Maar soit. :)
Pagina: 1