• Feur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09-2025
Beste,

Voor op het werk hebben we een 42 inch TV nodig, het merk maakt vrij weinig uit.
Het hoeft vrij weinig functionaliteiten te bieden, aangezien de TV vrijwel 100 % de Barebone zal laten zien.

Het belangrijkste is eigenlijk dat de TV, de display van de Barebone zo vloeiend mogelijk laat tonen (ik weet dat hier verschil in zit per merk/TV).

Nu vraag ik aan jullie wat voor TV jullie aanraden?

Budget is er niet echt, maar het hoeft zeker niet High End te zijn.

Zelf kwam ik op de :
pricewatch: Sony KDL-42W655A Zwart

Alvast bedankt!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
De Sony is op zich een prima toestel, maar gegeven je eisen die je tot nu toe stelt voldoet vrijwel elk toestel wel. Het is misschien handig om aan te geven wat je precies wilt tonen, van welke afstand je dit wilt tonen en hoe vaak er naar gekeken wordt / hoeveel uur per dag het ding aan staat. Dat zijn wel de belangrijkste punten om je afweging van toestel op te maken naar mijn mening.

iRacing Profiel

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 22:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon de goedkoopste uit de PW pakken dan: pricewatch: LG 42LN5204 Zwart

Als je een TV op game modus zet geeft ie vrijwel alles zonder beeldbewerking 1 op 1 door, en ik denk dat dat is wat je wilt.

Waar ga je het voor gebruiken btw, narrowcasting (gewoon powerpoint / beelden afdraaien), of monitoring van bijv servers? In het eerste geval hoef je er nl zelf niet naar te kijken, en in het tweede geval bij voorkeur zo weinig mogelijk ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Feur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09-2025
Het zal inderdaad voornamelijk gaan om powerpoint presentaties.
Monitoring van servers zal niet op de TV gedaan gaan worden, al zal de TV wel de hele dag aanstaan.

Nooit geweten dat game modus het zo eenvoudig maakt bedankt!