Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

T-Mobile VS stopt met levering BlackBerries

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Foute kop en wederom negatief maar Blackberry verlengt de licensie niet.

FOUTE KOP - Blackberry wil niet meer samenwerken met T-Mobile nadat men blackberry gebruikers extra korting hadden beloofd om over te stappen naar de iphone. Chen had hier toen op een reactie al gezegd dat dit gevolgen kan hebben en dat is dus geen licensie meer

http://crackberry.com/t-m...hone-5s-its-latest-mailer

BlackBerry has now announced that as of April 25th, 2014, it will not renew the T-Mobile U.S., Inc. license to sell BlackBerry products. (ze geven T-Mobile geen licensie meer)

BlackBerry has had a positive relationship with T-Mobile for many years. Regretfully, at this time, our strategies are not complementary and we must act in the best interest of our BlackBerry customers. We hope to work with T-Mobile again in the future when our business strategies are aligned," said BlackBerry CEO and Executive Chair, John Chen. "We are deeply grateful to our loyal BlackBerry customers and will do everything in our power to provide continued support with your existing carrier or ensure a smooth transition to our other carrier partners.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Foute kop en wederom negatief
Foute openiningszin en wederom negatief. Ik heb geen idee wat het woord 'wederom' daar doet. Het impliceert dat zowel dit artikel als een vorig artikel over hetzelfde onderwerp op de een of andere manier negatief waren.
Blackberry wil niet meer samenwerken met T-Mobile nadat men blackberry gebruikers extra korting hadden beloofd om over te stappen naar de iphone. Chen had hier toen op een reactie al gezegd dat dit gevolgen kan hebben en dat is dus geen licensie meer
De kop is dat T-Mobile geen BlackBerry's meer zal leveren. Dat lijkt me juist. In het artikel staat verder enkele malen aangegeven dat het komt door het intrekken van de licentie door BlackBerry.

Verwijderd

Er is wel degelijk een enorm verschil tussen:
Blackberry weiger nog een licentie te verstrekken aan T-Mobile omdat men blackberry gebruikers extra korting hadden beloofd om over te stappen naar de iphone
Of
T-Mobile VS stopt per 25 april met de levering van BlackBerry-toestellen. De Canadese fabrikant heeft de licentie om zijn smartphones te mogen leveren niet verlengd na een conflict over een inruilaanbod van T-Mobile
Die twee zijn absoluut niet evenredig. Afhankelijk van hoe de vork in de steel steekt, moet je voor het één of de ander kiezen. Uit jouw reactie lees ik af dat de oorzaak inderdaad is dat BlackBerry weigert nog een licentie aan T-mobile te verstrekken. Dan moet je voor de eerste weergave gaan.

De schuldvraag, en door wie de licentie wordt ingetrokken, is in deze wel degelijk heel belangrijk, en dat moet in de titel naar voren komen.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

arnoudwokke schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:15:
[...]
De kop is dat T-Mobile geen BlackBerry's meer zal leveren. Dat lijkt me juist. In het artikel staat verder enkele malen aangegeven dat het komt door het intrekken van de licentie door BlackBerry.
Sorry hoor, maar het is een uiterst suggestieve kop (gezien dat BB in slecht weer verkeert) welke bovendien de lading niet dekt. Het is juist BB die een einde maakte aan de samenwerking met T-Mobile, niet andersom.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
arnoudwokke schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:15:
...
Dat T-Mobile zou stoppen met leveren van BlackBerry's lijkt me minder interessant dan de oorzaak daarvan, dat BlackBerry stopt met het licenseren aan T-Mobile. Beide zaken kan je denk ik prima in een evenlange kop verpakken, dus ik ben op zich benieuwd naar de gedachte achter de keuze voor de huidige kop.
Pagina: 1