Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen hoe ik het kan voorkomen dat iedere keer als ik een gesprek voer mijn beeldscherm verspringt, want dit is knap vervelend .

Zodra ik de telefoon bij mijn hoofd houd verspringt het beeld af en toe ook wel eens naar vliegstand en ja dan isi je gesprek weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
1 topic is voldoende, heb de andere dus dicht gedaan.
Daarbij verwachten we meer eigen inzet. GoT is niet een helpdesk. Aangezien het je eerste keer is hier, lees eerst dit eens door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

[ Voor 90% gewijzigd door 13art op 02-04-2014 10:13 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
l3art schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:09:
[mbr]1 topic is voldoende
Daarbij verwachten we meer eigen inzet. GoT is niet een helpdesk.
Lees dit eerst eens door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid[/mbr]
sorry maar de eerste was verkeerd geplaats begreep ik en ik kwam er even niet uit hoe ik een topic moest plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:13:
[...]

sorry maar de eerste was verkeerd geplaats begreep ik en ik kwam er even niet uit hoe ik een topic moest plaatsen
Als je iets verkeerd hebt geplaatst kun je een topicreport maken, met het handje bovenaan het topic :) Verder zoals mijn collega zegt, is het handig als je eerst even de regels van het forum doorneemt. Wel zo handig, als je nieuw bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Volgens de specs heeft Het toestel een proximity sensor, waarmee het scherm dus uit zou moeten gaan als je het toestel dicht bij je hoofd houd. Paar mogelijkheden:
- sensor stuk, probeer eens wat test tools uit de play store
- screenprotector zit over de sensor, waardoor deze niet meer correct werkt
- software van slag, uitsluiten met harde reset

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi Prulleman, bedankt voor je reactie, nou heb ik dus helemaal geen verstand van al die dingen is het dan maar eht handigste om het laatste te doen (harde reset) dat is toch telefoon terugbrengen naar fabrieksinstelling ???

Ik heb net zo'n sensor tester gedaan en krijg dan een melding :

Your device doesn't have;

.TEMPERATURE SENSOR
.PRESSURE SENSOR
.HUMIDITY SENSOR

Wat moet ik nu doen ????

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
eerst een testtool zoeken die de meetwaarden van je proximity (nabijheids sensor) kan uitlezen..
deze app Google Play: Phone Tester (sensors, GPS...) geeft bijvoorbeeld bij sensor/proximity normaal far weer en als ik mijn hand dicht bij de bovenkant van mijn Nexus 4 houd: near
meestal hebben proximity sensoren maar 2 output waarden, als je nooit near meet, weet je toestel dus niet dat je in een call dicht bij je oor zit en blijft je scherm aan. Dit kan dan een hardware of software probleem zijn. (of nogmaals een screenprotector met een foute cutout).

harde reset is inderdaad terug naar fabrieksinstellingen, dat zou software issues moeten uitsluiten. maar je bent wel alles kwijt wat niet aan je google account hangt.

(en een DM sturen met een kopie van je post is ook niet nodig)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Joket, no offence, maar je hebt er inderdaad erg weinig verstand van, en dan denk ik dat dit forum niet de juiste plek is. Een beetje basis kennis is wel vereist. Is dat er niet, dan is het op zich geen ramp, maar dan is hulp via een forum zoeken niet echt een handige optie. Dan kan je beter even iemand in je buurt opzoeken die er wel wat meer verstand van heeft en je het zo face-to-face kan uitleggen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:32
Dit zien we liever niet.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 04-04-2014 16:49 ]

Pagina: 1