Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdev91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2021
Wie kan mij helpen bij het invullen van de enquête voor mijn afstudeeronderzoek. Om het wat aantrekkelijker te maken, maken respondenten kans op een waardebon van 10 euro van bol.com. De enquête is gericht op personen die actief zijn op een community die gamegerelateerd is.

Deel de enquete gerust met je vrienden en kennissen die ook actief zijn op een community gerelateerd aan games.

Alvast bedankt voor het invullen

*knip*

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 02-04-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
ik heb meteen meegedaan
Ik vond de vragen een stuk prettiger om goor te nemen en te beantwoorden dan de gemiddelde enquête

Normaal krijg je altijd, wat vind je hiervan : uitstekend, goed, ok, slecht zeer slecht.
Hier heb ik dus normaal een grubelijke hekel aan. goed om te zien dat dit niet gebruikt is :)

En de vragen zijn redelijk doelgericht zou ik zeggen. :)
Ik mis alleen nog een laatste veld waar mensen een gigantisch verslag in kunnen schrijven XD

overigens, misschien komt deze topic meer tot zijn recht in de Spielerij sectie?

[ Voor 13% gewijzigd door migz op 02-04-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdev91
erg bedankt voor de leuke en opbouwende feedback. Ik ga even kijken of ik dit veld nog kan implementeren. Ik wil u in ieder geval alvast vriendelijk bedanken voor het invullen van de enquête en natuurlijk uw reactie. Dat geeft toch altijd even een stukje meer vertrouwen ;)

EDIT: Ik heb het 'gigantische verslag' veld ingevoerd. Dom dat ik die vergeten was |:(

[ Voor 14% gewijzigd door mitchdev91 op 02-04-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
It has been done

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdev91
Erg bedankt. Top!
overigens, misschien komt deze topic meer tot zijn recht in de Spielerij sectie?
Ik weet niet of het toegestaan is de enquete hier te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, daar heb je eerst toestemming van de lokale moderators voor nodig, zie Het algemeen beleid #verbodenspam:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Vandaar dat ik er een slotje aan hang. Denk eerst goed na over waar het 't beste past, neem dan contact op met de lokale moderators en vraag om toestemming :)

Game-gerelateerde communities hebben in ieder geval niets te maken met Werk & Inkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 02-04-2014 10:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.