[XS4all + Ziggo]

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
Hallo,

Ik leef in een huis met 2 huisgenoten en wij hebben gezamelijk een Internet abonnement lopen van xs4all (Gezamelijk afgesproken, wordt niet veranderd).
Van een vriend heb ik nu een 42inch Philips ambilight gekregen, en ben er dus naar uit om toch maar eens digitale tv te nemen :P. Nu zit ik eigenlijk er niet echt op te wachten om digitale tv van XS4all te nemen. (duur in verhouding met deslechte kwaliteit uit eerdere ervaring) en vroeg me af of het mogelijk is om naast het XS4all internet abbonement, TV van Ziggo te nemen?

Dit vraag ik vooral omdat ik las dat er een apart modem aangesloten moet worden van Ziggo.

Bij voorbaat dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat heeft Ziggo gezegd toen je ze belde? Zij kunnen die vraag het beste beantwoorden, het is hun product.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:50

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Waarom zou het niet mogelijk zijn? Internet van XS4ALL gaat via glasvezel of telefoonlijn, TV (en internet) van Ziggo via de kabel. Dat zijn twee onafhankelijke dingen. En een modem voor TV heb ik nog nooit gezien. Hoogstens een digitale ontvanger, als de TV dat niet ingebouwd heeft.

Om het simpel te beantwoorden: ik heb internet van XS4ALL en TV van Ziggo.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haalt TS internet en TV niet door elkaar?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Je kan toch gewoon Ziggo tv aanvragen op je adres, mits dat een ziggo gebied is natuurlijk :)
XS4All werkt via glasvezel/koper (telefoon)
Ziggo via coax

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/

[ Voor 36% gewijzigd door Dennis-L op 02-04-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt prima een TV abonnement bij Ziggo afsluiten zonder internetabonnement. Andersom kan niet: Een internetabonnement zonder TV abonnement.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhunkOne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 18:18
https://www.ziggo.nl/#pro...e/televisie-abonnementen/

Je kan prima een tv abbo bij ziggo nemen en je internet bij xs4all.
Je hoeft niet persee een digitale ontvanger van ziggo te nemen. Je kan ze prima ergens tweedehands ritselen. of dit via de tv laten doen, mits het ci+ ondersteund.

suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 15:42
Lijkt me duidelijk. Ziggo weet beter of ze kunnen leveren op jouw adres dan wij zouden kunnen weten.
Dit is duidelijk geen topic waard.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.