Snel prijzen bekijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 16:05
Geachte Redactie :+ ,

Een maand tot 2 maanden geleden kon ik makkelijk en snel een prijs opzoeken op Tweakers. Dit deed ik dan via de Pricewatch. Nu heb ik opgemerkt dat er recentelijk wat wijzigingen zijn aangebracht aan de pricewatch. Wijzigingen waar ik mij voor een groot gedeelte in kan vinden, maar iets dat ik echter niet begrijp is de volgende keuze:

Tegenwoordig moet je als je op prijs wil sorteren op een button drukken, waar standaard "populariteit" staat op dit moment. Echter ben ik een Nederlander, dus ben erg lui en prijsbewust en een zeur! Waar ik vroeger altijd met 1 muisklik op de prijs kon selecteren, heb ik daar nu dus meerdere handelingen voor nodig.

Mijn voorstel zou zijn door de buttons "uitvoeringen | producten" te vervangen voor een prijsbutton. Zo kan iedereen direct op prijs sorteren en wordt de site naar mijn mening gebruiksvriendelijker.

Ik hoop dat jullie hier iets in zien en hoop dat ik dit in het goede forum geplaatst heb.

Groeten,
Bas, een Tweaker die erg kan zeuren over kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

--> Mooie Features; daar kan ons productteam je te woord staan :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Nog niemand gekeken naar dit topic? Lijkt mij toch wel een goede verbetering op de site. Daarom een kleine bump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
Ben het er wel mee eens trouwens. Ik mis de directe sortering naar prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

rob_erwt

What does this button do?

Misha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:47:
Welkom in Mooie Features, de plaats om je eigen ideeën voor de website te spuwen. De topics in dit forum worden een paar keer per week bekeken door leden van ons Product team en onze community manager.
Kicken (en de opvolgende reactie) zijn dus niet nodig. Er komt vanzelf een reactie als ons productteam iets ziet in de request.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
De sorteeropties, zoals wij ze noemen hebben we inderdaad onlangs aangepast. We zagen in onze gebruikscijfers dat de sorteeropties heel weinig gebruikt worden, tegelijkertijd namen de sorteeropties in de oude weergave wel veel ruimte in en zagen we in usability onderzoeken dat het voor gebruikers verwarrend was om de werking van de sorteeropties en de kolominstellingen uit elkaar te houden. Overigens is er aan de default sorteeroptie niets veranderd, die was standaar altijd al op populariteit.

We willen onze bezoeker de meest logische productlijst geven wanneer hij daar op terecht komt, standaard sorteren op populariteit geeft veel vaker een relevante lijst dan sortering op prijs.

Natuurlijk zijn er gevallen waarop je de laagste prijs bovenaan wilt zien, maar die optie bieden we nog steeds door middel van de dropdown.

We proberen de header bij de productlisting zo clean mogelijk te houden en tegelijkertijd wel zoveel mogelijk opties aan te bieden. Daarom lijkt het toevoegen van een extra prijsswitch geen goed idee.

Bedankt voor je feedback, we doen binnenkort weer een usability test we gaan eens bekijken hoe het daar ontvangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
`we doen binnenkort weer een usability test we gaan eens bekijken hoe het daar ontvangen wordt.´

Is de usability-test ondertussen al geweest? Ik zou het ook wel leuk vinden om te weten wat de resultaten daar waren. Ook snap ik dat de pricewatch zo clean mogelijk moet om enigszins begrijpbaar te maken voor groter publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
In de usability test zagen we dat we de nieuwe weergave van de sorteeropties in combinatie met de kolomheaders en de switch tussen producten en uitvoeringen bij gebruikers voor minder ruis zorgde dan in onze vorige weergave.
Pagina: 1