Capture kaarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik zit net door de pw te browsen op zoek naar een product om toe te voegen aan een inventarislijstje. Product gevonden, nog niet door t.net verwerkt dus meteen ff info toegevoegd, maar de categorie waar deze in staat vind ik niet echt kloppen.

Het product is namelijk een capture kaart maar staat in de tv kaarten categorie. Ik weet wel zeker dat ik geen tv kan kijken met mijn capture kaart, dus ik zou willen vragen of er een nieuwe categorie aangemaakt kan worden voor capture kaarten (en de externe capture apparaten). *O* :Y <3

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik denk dat het verstandig is om de categorie om te bouwen (lees, renamen en specs toevoegen waar nodig) naar eentje waar ook capturedevices in passen. De eerste stap heb ik al gedaan, namelijk de spec Video in toegevoegd en dit gelijk toegepast bij jouw submit. Ivm vakanties en vrije dagen zit ik eventjes alleen, maandag gooi ik het ff in de groep.

Iig kan ik je alvast vertellen dat als we besluiten om de categorie een andere naam te geven, dit eventjes kan duren ivm verschillende testrondes die draaien met alternatieve weergaven/indelingen van de categorieën.