Hallo,
Ik zit in de problemen met mijn 5 jaar oude pc en hoop dat jullie me kunnen helpen:
5 jaar geleden pc samengesteld en 5 jaar zonder problemen gedraaid.
sinds vorige maand start pc op na minstens 10 minuten net voeding aanwezig.
Daar de 3,3 volts lijn van de voeding onder 2,9volt. zat er van uitgegaan dat deze slecht begon te worden.
gisteren stroom af geweest en computer boot helemaal niet meer, geen reacties.
Vandaag Voeding vervangen door RM 750 en aansluiting wel 10 keer gecontroleerd.
Moederboard start wel en vens draaien maar geen beeld.(ven van graf kaart draait!)
ook geen spanning op de usb poorten en os lijkt niet te starten want harde schijven springen niet aan.
daar ik helemaal geen beeld krijg kan ik ook niet verder diagnotiseren. ik moet toch altijd minstens een bios scherm te zien krijgen?
wie weet raad
moederboard: asus pt6 SE
oude voeding crs c8075-14
nieuwe voeding corsair rm750
graf ATI Radeon 9800
proces I-7
3 DDR2 slots tot 6G
Ik zit in de problemen met mijn 5 jaar oude pc en hoop dat jullie me kunnen helpen:
5 jaar geleden pc samengesteld en 5 jaar zonder problemen gedraaid.
sinds vorige maand start pc op na minstens 10 minuten net voeding aanwezig.
Daar de 3,3 volts lijn van de voeding onder 2,9volt. zat er van uitgegaan dat deze slecht begon te worden.
gisteren stroom af geweest en computer boot helemaal niet meer, geen reacties.
Vandaag Voeding vervangen door RM 750 en aansluiting wel 10 keer gecontroleerd.
Moederboard start wel en vens draaien maar geen beeld.(ven van graf kaart draait!)
ook geen spanning op de usb poorten en os lijkt niet te starten want harde schijven springen niet aan.
daar ik helemaal geen beeld krijg kan ik ook niet verder diagnotiseren. ik moet toch altijd minstens een bios scherm te zien krijgen?
wie weet raad
moederboard: asus pt6 SE
oude voeding crs c8075-14
nieuwe voeding corsair rm750
graf ATI Radeon 9800
proces I-7
3 DDR2 slots tot 6G