Hoi Tweakers!
Ik heb laatst een pc gekocht.en heb daar aardig wat probleempjes mee
Mijn stats
AMD FX-6300
AS Rock 970 3.0 Moederbord
R9 270X 4GB OC Dual Boost Videokaart
Crucial Ballistix Sport 8GB
1TB Seagate harde schijf
Corsair 600W Voeding
Ik had in het begin toen ik mijn pc in elkaar gezet had met normale dingen geen problemen.
maar als ik spellen ging spelen froze mijn computer en kreeg ik soms een BSOD Met de code F4
Ik had in mijn bios mijn DRAM geheugen verhoogd naar 1,575 V Sinds dien dee me computer het vlekkeloos helemaal geen probleen met het spelen van spellen zoals BF3, BF4 en Elderscrolls online..
Maar sinds net heb ik weer problemen met me PC er is niks gebeurt met de settings etc.
Ik vroeg me af misschien heb ik last van een Virus, ik mijn virus scan erover heen gegooid, maar nee niks gevonden.
Nu vraag ik me dus af waar het probleem kan liggen.bij mijn RAM Geheugen.
Toen ik de aankoop dee bij Azerty ontving ik een mail dat AS ROCK 970 en de Crucial Ballistix Sports geheugen kon zorgen voor compatibiliteitsproblemen. Aangezien mij maat dezelfde build heeft ( Op videokaart na) Dat niet uit zou maken.
Nu krijg ik me computer niet verder dan windows en krijg ik een BSOD.
Ik ben tot einde raad.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Mvg,
Bart
Ik heb laatst een pc gekocht.en heb daar aardig wat probleempjes mee
Mijn stats
AMD FX-6300
AS Rock 970 3.0 Moederbord
R9 270X 4GB OC Dual Boost Videokaart
Crucial Ballistix Sport 8GB
1TB Seagate harde schijf
Corsair 600W Voeding
Ik had in het begin toen ik mijn pc in elkaar gezet had met normale dingen geen problemen.
maar als ik spellen ging spelen froze mijn computer en kreeg ik soms een BSOD Met de code F4
Ik had in mijn bios mijn DRAM geheugen verhoogd naar 1,575 V Sinds dien dee me computer het vlekkeloos helemaal geen probleen met het spelen van spellen zoals BF3, BF4 en Elderscrolls online..
Maar sinds net heb ik weer problemen met me PC er is niks gebeurt met de settings etc.
Ik vroeg me af misschien heb ik last van een Virus, ik mijn virus scan erover heen gegooid, maar nee niks gevonden.
Nu vraag ik me dus af waar het probleem kan liggen.bij mijn RAM Geheugen.
Toen ik de aankoop dee bij Azerty ontving ik een mail dat AS ROCK 970 en de Crucial Ballistix Sports geheugen kon zorgen voor compatibiliteitsproblemen. Aangezien mij maat dezelfde build heeft ( Op videokaart na) Dat niet uit zou maken.
Nu krijg ik me computer niet verder dan windows en krijg ik een BSOD.
Ik ben tot einde raad.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Mvg,
Bart