Instragram account / bedrijf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 11:51
Wie weet hoe en waar ik informatie kan vinden dat ik in contact met iemand kan komen als ik (zzp'er) iemand zijn instagram account wil overnemen. (mag dat überhaupt?)

Het account, wat gelijk is aan mijn bedrijfsnaam is aan zijn fotos te zien door een 13-14 jarige engelse in gebruik die er 10 fotos op heeft.. zijn instragram accountnaam suggereert niets met de soort fotos die hij erop heeft staan.

ik heb de gehele site van instragram na gekeken en het is vrijwel onmogelijk om contact op te nemen met hen..... alleen law-enforcement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zolang zijn account en jouw bedrijf geen Coca-Cola heten of iets in die orde van grootte, heb je niet echt een poot om op te staan lijkt me. First come, first serve.

Je zou kunnen overwegen hem een bericht te sturen met je vraag, of creatief te zijn met leestekens om zo een gelijkende naam te registreren.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 01-04-2014 22:21 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wil ook geen poot om op te staan als ik het zo lees, hij wil juist in contact komen met het voorstel hem een paar knaken te geven voor het account, en of dat is toegestaan van Instagram.

Voor wat dat laatste betreft; heb je de ToS/AV van Instagram al eens doorgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat duurde niet lang:

Basic terms, artikel 3: You are responsible for any activity that occurs through your account and you agree you will not sell, transfer (...) your account.

Mag dus niet. Heel officieel gesproken...