Ik wilde een tijd geleden mijn eigen Game Pc bouwen en een vriend heeft mij toen geholpen met onderdelen uitzoeken, het is er echter toen niet van gekomen en ik wil nu toch maar een eigen game pc.
Voordat ik tot aankoop overga wil ik toch nog even navragen of alle onderdelen nog up-to-date zijn en/of er andere verbeteringen voor de build zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen. Ik speel veel verschillende multiplayer games zoals starcraft, planetside2 en verschillende MMO's. Maar kijk er vooral naar uit om Landmark en EQN te spelen, de requirements zijn op dit moment hier te vinden: https://www.landmarkthega...ments-january-23-2014-eql
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het liefst blijf ik onder de € 800 maar een tientje extra door b.v. verzend kosten is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al het rand apparatuur al (muis, scherm, toetsenbord, enz) Als scherm wil ik graag mijn LG flatscreen gebruiken die toch stof staat te verzamelen omdat ik geen TV-kabel op m'n kamer heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het merk maakt mij niet uit als alles maar goed compatible is.
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit eerder ge overclocked, maar heb wel vrienden die dit wel doen en mij het eventueel willen leren als dit meer waarde uit de build zou halen.
Hier is de lijst:
Alvast bedankt voor al jullie advies
Voordat ik tot aankoop overga wil ik toch nog even navragen of alle onderdelen nog up-to-date zijn en/of er andere verbeteringen voor de build zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen. Ik speel veel verschillende multiplayer games zoals starcraft, planetside2 en verschillende MMO's. Maar kijk er vooral naar uit om Landmark en EQN te spelen, de requirements zijn op dit moment hier te vinden: https://www.landmarkthega...ments-january-23-2014-eql
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het liefst blijf ik onder de € 800 maar een tientje extra door b.v. verzend kosten is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al het rand apparatuur al (muis, scherm, toetsenbord, enz) Als scherm wil ik graag mijn LG flatscreen gebruiken die toch stof staat te verzamelen omdat ik geen TV-kabel op m'n kamer heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het merk maakt mij niet uit als alles maar goed compatible is.
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit eerder ge overclocked, maar heb wel vrienden die dit wel doen en mij het eventueel willen leren als dit meer waarde uit de build zou halen.
Hier is de lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570S Boxed | € 164,20 | € 164,20 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 268,03 | € 268,03 |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Gelid Solutions Silent 12 PWM, 120mm | € 6,90 | € 6,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3N169ES4CEU | € 64,20 | € 64,20 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 50,95 | € 50,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 748,68 | |