Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe mijn nieuwe Wordpress blog beveiligen?

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn nieuwe Wordpress blog gaan beveiligen en zie diverse security plugins, heeft hier iemand ervaring met een gebruiksvriendelijke plugin voor goede beveiliging ?

Verwijderd

Better WP security is een goede.

Daar kan je 'veel' instellen. Belangrijkste is gewoon je blog up to date te houden. In de nieuwe 3.8 worden automatisch al security fixes toegepast.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat heb je zelf gevonden tijdens je zoektocht? of is dit een huiswerkvraag die wij mogen oplossen?

39

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden?

Hint: http://bit.ly/1llVSV1

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Rikkiz0r: geef dan de zoektips gewoon ipv als pedant verborgen linkje...

Dat gezegd hebbende: shoutje, dit is dus niet de bedoeling op het forum. We denken graag mee, zie de vele topics, maar verwachten wel dat je eerst zelf onderzoek doet en probeert te komen tot een antwoord. Ik had hier tenminste verwacht dat je aangaf wat je al wel had gedaan aan hardening en verdere beveiliging. Ik sluit dit topic daarom. Open gerust een nieuw topic, maar geef dan wel veel meer aan over de eigen ideeen en maatregelen tot nu toe. Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen al neem ik aan dat je die link ondertussen wel kent.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 01-04-2014 21:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.