Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticTeka
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 11:57
Hallo,
Ik ben van plan om een nieuwe muis te kopen en ik twijfel tussen deze twee.
De enige reden waarom ik de gewone Sensei zou nemen is omdat deze de 32 bit processor heeft en je de muis kan aanpassen met exactech! Mijn vraag is, is dit de meerprijs waard?
Daarnaast heb ik ook nog interesse in de corsair..
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftman380
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-08 21:03
Tja of je het voor die processor moet doen. Kijk vooral of je laser of optical wil. Zelf een jaar of 3 geleden voor laser gekozen maar ga weer terug.

Verder ben ik ook behoorlijk op corsair afgeknapt. 2 toetsenborden waar de leds binnen 5 maanden van dood waren (bij 2e toetsenbord heb ik het nu maar voorlief genomen dat ik zo af en toe weer een 'dode' led erbij heb). 1e toetsenbord kwam krom binnen, moest hem rechtbuigen anders wiebelde hij op m'n bureau. Rode led van mijn h100i cpu koeler is ook kapot.

Kwaliteit van corsair valt mij vies tegen laatste jaar. Nu wil ik niet tegen te veel corsair schenen schoppen aangezien er 100 tegen mij zijn die vast nog nooit problemen hebben gehad maar toch zou ik het in je overweging meenemen.

De man uit deze video had de m60 maar ook niet al te beste ervaring ermee als ik hem goed begrijp.

[ Voor 9% gewijzigd door Daftman380 op 05-04-2014 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-08 00:43
Zelfde ervaring hier met corsair, kwaliteit lijkt echt onder de maat de laatste tijd.
H100i al voor de 3e keer defect, M65 valt steeds uit en werkt steeds pas weer na het uitvoeren van een firmware upgrade.
Voeding viel steeds uit en geen goede driver ondersteuning voor de vengeance 1500...

Je hebt wel garantie maar iedere keer gezeur is ook niets, voorlopig geen Corsair meer voor mij.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)