beste Tweakers,
Mijn huiddige PC is hopeloos verouderd en ben dus op zoek naar een nieuwe, Hieronder is mijn poging.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, voorlopig op een resolutie van 1920x1200, Ik ga in Juni (vakantiegeld) een nieuw monitor kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum budget is 1500 euro incl verzendinskosten en een windows licentie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Al mijn huidige randappartuur verhuisd mee naar de nieuwe PC. Enkel mijn huidige scherm (Samsung T240) zal binnen een paar maand worden vervangen, door oftewel een 2.5k of 4k scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een PC die de nieuwste games voluit aankan en die is voorzien om op hoge resoluties te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Qua hardware heb ik geen voorkeur, best bang for the buck is wat ik zoek.
Ik zou graag alles bij azerty kopen, omdat ik goede ervaringen heb met deze winkel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een stille PC is fijn maar geen noodzaak, De grote en het energieverbruik zijn niet echt belangrijk.(binnen de perken natuurlijk)
Ga je overklokken?
Alhoewel het lang geleden is ga ik me er terug aan wagen.
Hieronder heb ik een systeem samengesteld dmv. dit forum en Google, waarvan ik denk dat het zal voldoen aan mijn eisen.
Alvast op voorrand bedankt voor alle jullie hulp en raad.
Mijn huiddige PC is hopeloos verouderd en ben dus op zoek naar een nieuwe, Hieronder is mijn poging.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, voorlopig op een resolutie van 1920x1200, Ik ga in Juni (vakantiegeld) een nieuw monitor kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum budget is 1500 euro incl verzendinskosten en een windows licentie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Al mijn huidige randappartuur verhuisd mee naar de nieuwe PC. Enkel mijn huidige scherm (Samsung T240) zal binnen een paar maand worden vervangen, door oftewel een 2.5k of 4k scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een PC die de nieuwste games voluit aankan en die is voorzien om op hoge resoluties te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Qua hardware heb ik geen voorkeur, best bang for the buck is wat ik zoek.
Ik zou graag alles bij azerty kopen, omdat ik goede ervaringen heb met deze winkel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een stille PC is fijn maar geen noodzaak, De grote en het energieverbruik zijn niet echt belangrijk.(binnen de perken natuurlijk)
Ga je overklokken?
Alhoewel het lang geleden is ga ik me er terug aan wagen.
Hieronder heb ik een systeem samengesteld dmv. dit forum en Google, waarvan ik denk dat het zal voldoen aan mijn eisen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | Asus Z87-A | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 384,99 | € 384,99 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 EN OEM 64-bit | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 60,45 | € 60,45 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 67,38 | € 67,38 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 480GB | € 187,01 | € 187,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.283,28 | |
Alvast op voorrand bedankt voor alle jullie hulp en raad.