Verwijderd
behalve racistische dan... -->TRIEST!!!
Persoonlijk vind ik On-The-Fly! wel een toffe nick.
Verwijderd
zo heet een vriend van me,
en een andere heet nu Reptiel_freak
maar die veranderd hem nog wel (hoop ik
Jongens, lees eerst het topic voordat je iets dubbel zegt.Op vrijdag 15 juni 2001 23:25 schreef LiquidSmoke het volgende:
Nick als nickname, of gewoon 'lamer'
Greetingz,
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Barstte er een discussie los of dat nou als 'De pen is van je zus' of als 'De penis van Jezus' gelezen moest worden
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
SupremeGod
Alle name uit de film hackers (met name acid burn)
Rocket
etc etc ik kan de hele dag wel doorgaan als ik weer een dagje quake heb gespeeld
Ik vind grappige namen leuk, maar als ze niet grappig zijn maar wel grappig bedoeld vind ik het nog erger dan een zogenaamde 'coole' naam.
Zoiets ken ik ook wel... Was bij een van de fora van Black & White...Op zaterdag 16 juni 2001 13:23 schreef Flotter het volgende:
Ik kwam een tijdje geleden iemand tegen die zichzelf 'depenisvanjezus' noemde.
Barstte er een discussie los of dat nou als 'De pen is van je zus' of als 'De penis van Jezus' gelezen moest worden
Een of andere gast met de nick Weenis_de_Peenis...
Had 'ie als sig "KUST MIJN KLOTEN ALLEMAAL!"...
Al die gasten zeggen dat het een coole nick is...
You killed yourself!
yourself! is on a killing spree!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ben ik helemaal mee eens, naja... euhmOp zaterdag 09 juni 2001 19:29 schreef Captain Pervert het volgende:
Neo
Morpheus
Trinity
Matrix
Zie je helaas zoooo veel
Ikop alles zonder originaliteit.
Kwai gon jinn origineel ? Bijna dan *:D
*gne gne*
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
probeer die maar es bij je highscore te droppen bij een amerikaans spel
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Ciao baby's
BmP is geen nickname maar een clanname, en hij mag dan wel lame zijn maar hij is wel cool!
En Jimshady....... ach ja
Verwijderd
[img]http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/superkots.gif[img/]
Nu leuke nicknames:
Ik ben een keer op Counter-Strike een terrorist tegengekomen die zich jiHAAT of iets dergelijk noemde.
Gezien het karakter van het spel wel een grappige woordspeling.
Verwijderd
..strikerz 2 gisteren... *hint*
ik kwam wel erg vaak een MadKillerX tegen....beetje lame...
zelf was ik altijd Gladiool. Of Slijpschijf.
vroeger was er wel een gast in q2 die noemde zichzeld "de Melkboer". Was best goed en zij nooit een woord...
Verwijderd
hehe, those were the days...(yeah right!)
Ultra laser
doctor doom
en dat soort nicks. Dat is echt SUPER lame!
mijn nick ben ik nog nooit ergens tegengekomen
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
en dan:
[BAD] kuip
[BAD] jas
[BAD] spons
[BAD] kamer
[BAD] handoek
[BAD] mat
ik weet niet of ze zo waren, maar ik moest er wel om lachen
maar mij boeit het weinig hoe iemand heet..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
(ow shit, zo heet ik
PSN
Is wel een redelijk dag gemiddeldeOp donderdag 21 juni 2001 20:05 schreef Moon het volgende:
Nee hoor,mijn broertje heeft zich eergisteren laten registereren op die naam... Nick,want zo heet hij irl kreeg meteen 5 slotjes
PSN
ja of dApNcHR whahahahapuncher
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
doelman
doellijn
doelpaal
doelnet
enz
Verwijderd
Wat vind je van de naam Suicide Bot v0.0000315287481056 alpha?Op donderdag 21 juni 2001 18:43 schreef YakuzA het volgende:
Aimbot v2.043562123 beta
Verwijderd
nie dat ik over de grond lig te rollen van 't lachen, maar vind ze wel kewl.
Een beetje.... hoe moet ik het zeggen.... nageaaptOp donderdag 21 juni 2001 21:31 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Wat vind je van de naam Suicide Bot v0.0000315287481056 alpha?
(zpelling weet ik niet)
PSN
Advanced sheep-counting strategies
1. Jezus MRT wat een goede grap manOp donderdag 21 juni 2001 03:04 schreef _MRT_ het volgende:
mijn nick is nog niet genoemd
maar mij boeit het weinig hoe iemand heet..
2. Een nick die precies hetzelfde is als die van jezelf lijkt me best wel kut, of liggt dat nou aan mij.
Greetingz,
1. Je moet niet alles zo serieus nemen, ik probeer echt niet grappig te zijnOp donderdag 21 juni 2001 22:21 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
1. Jezus MRT wat een goede grap man
2. Een nick die precies hetzelfde is als die van jezelf lijkt me best wel kut, of liggt dat nou aan mij.
Greetingz,
2. wat boeit mij dat er zit toch niet dezelfde persoon achter? hij moet alleen geen dingen in mijn naam gaan zeggen
Die vind ik pas lame.
& natuurlijk mijn eigen naam "Broes_Willems".
& mij alias "a_beautiful_girl" (ipv vieze ouwe man Broes Willems
ik heb er ook nog wel een paar:
FragZilla! (ik had het echt niet meer
.
Player
UnNamedPlayer
Jezus...
(.)(.)
: )
Verwijderd
[Hohoho] Merry Fuckin' XMAS
noemen. Ook lame, maar ja.
maakte deze naam aan op de 'zone' van MS
In de highnoon van Outlaws.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
[RIP]Braad-kip
Aarskabouter
[RUK]Trek-vlek
[RAAP]Paal-aap
[BARON]Balzak
LOL!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Greetingz,
Mensen, als je het _lameste nick ooit_ topic niet gelezen hebt, doe dat dan ff voordat je wat zegt over deze, want een dubbelpost is zo stom.:D
Nou om maar meteen tot de kern te komen.
Wij hebben de afgelopen weken gedicussieerd over wat nou de lameste nicks zijn. Ik heb hiervan, aangezien het mijn topic was , een top tien gemaakt.
1. Killer
Denk nou niet dat dat zo is omdat ik die gepost had, hij kreeg het meeste bijval, en dubbelposts
2. Sniper
Een nick die samen met Killer behoorlijk erg is.
3. Player
Als deze nick niet lame is, wat dan wel?
4. Zero Cool Neo, en andere uit films komende nicks
ja sorry deze zijn gewoon n00b
5. Hitler
Deze man is dood maar hij blijft de wereld lastig vallen
6. Mastahkilleh en daarop neerkomende namen
Wat zeg ik hier nou weer op.
7.Viper
Je komt deze zo vaak tegen dat ie er wel bij MOEST.
8. King
Ga nou niet roepen dat je gewoon de king bent want remember, "there's always a bigger fish"starwars episode 1
9. Naam+leeftijd
Deze kom je idd te vaak tegen!
10. God
Okay, ook in Cyberworld kom je Hem tegen.
Nou dat was het dan maar weer, laat gerust weten of je het met deze lijst eens bent of niet.
Sta je erin??? Je kunt bewijzen dat je de eerste bent? Dan ben je l337 want dan is jou goede idee overgenoemen door alle anderen
Wat zeg je??? je was niet de eerste?? schaam je en ga eens bij jezelf te raden over je virtuele identiteit.
Greetingz,
p.s.
De nummers 9 en 10 zijn 6 en 7 geworden en omgekeerd.
Greetingz,
Greetingz,
Verwijderd
Of Boer is ook wel geinig, staat zo lomp.
Greetingz,
Verwijderd
Preddie is t gdvr... Enne ik ben wel op je ingelopen gloof ik maaaaaar wat boeit t. Pervert was weer eens een easyfragOp zaterdag 23 juni 2001 20:12 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Jammer dat Freddie me niet in kon halen in de_aztec gister
Greetingz,
Verwijderd
Gamepoint, zit ik nogal veel, is wel grappig. Gisteravond/nacht weeer en daar stond die pervert gewoon 56-9 ofzow... Het was wel tegen n00bs maar ik kon geeneens positief staanOp zondag 24 juni 2001 15:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Waar speelden jullie? Ik heb jullie niet op Strikerz gezien...
It seemed like a good idea at the time
dus vet foute namen en dan iedereen snoeihard inmaken wahaha
daar kan ik nou om lachen
This too shall pass