Na ruim 5 jaar als coördinator voor de Frontpage Moderatie opgetreden te hebben, is het tijd voor mij om het stokje over te dragen aan mijn opvolger
Ik heb mijn taak door de jaren heen met veel plezier uitgevoerd maar ik heb tegenwoordig wat minder tijd om aan Tweakers te besteden, dan ik eigenlijk zou willen. Om te zorgen dat het moderatiesysteem blijft verbeteren en de aansturing vlot blijft verlopen, is het daarom wel tijd geworden om een vervanger aan te stellen.
Vanaf nu zal Dirk mijn taken overnemen en de moderaties op de frontpage in goede banen gaan leiden
Ik ben absoluut niet weg, ik blijf voorlopig aan als PowerMod en als moderator voor het /TMF subforum.
Dirk, heel veel succes met het coördinatorschap!
p.s.: ik besef me nu pas dat ik dit op 1 april plaats. Dit is echter geen geintje, hooguit ongelukkige timing
Vanaf nu zal Dirk mijn taken overnemen en de moderaties op de frontpage in goede banen gaan leiden
Dirk, heel veel succes met het coördinatorschap!
p.s.: ik besef me nu pas dat ik dit op 1 april plaats. Dit is echter geen geintje, hooguit ongelukkige timing
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 01-04-2014 13:38 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana