Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
- Cloud
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 07-10 14:42
Dirk, succes!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Succes DirkW en bedankt Wolkje!!
☻/
/▌
/ \
Succes Dirk, ik heb er alle vertrouwen in
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
JHS
Dat is lang geleden!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Cloud draagt een prima team over, dank daarvoor!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Het was me al opgevallen Kix , thanks voor de inzetKixtart schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:41:
Mooi moment om aan te geven dat ik ook wat minder aanwezig zal zijn. De Moderator TMF rechten zijn al weg en binnenkort waarschijnlijk nog een wijziging van Powermod naar ProMod. De laatste tijd heb ik het een stuk drukker met werk en merk dat ik haast niet meer op T.net te vinden ben.
Succes DirkW en bedankt Wolkje!!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Veel dank voor al je harde werk!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Thx voor de inzet afgelopen jaren!
Dirk, succes met de nieuwe uitdaging
Your lack of planning is not my emergency
Het waren roerige tijden Cloud, en Dirk, het zijn nog steeds roerige tijden *thumbs-up* voor de inzet mannen!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀