Pijltje beneden/boven bugje

Pagina: 1
Acties:

• TimmiX
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 09:24
Als ik reageer op een bericht op de mobiele versie, blijft het pijltje in beeld staan (in het verticale midden, rechts)

Deze valt over de italic en underline knoppen.

Denk dat het mooier is deze knop te hiden zodra je op reageren of plaats reactie klikt.

Probleem deed zich voor op een iPhone 5 met iOS 7.1 in Safari.

[ Voor 11% gewijzigd door TimmiX op 04-04-2014 10:12 ]

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Wat betreft het pijltje naar beneden zou ik ook even willen melden dat als ik hiermee naar beneden scroll, er onbedoeld op de link naar jullie hosting provider wordt geklikt (de link helemaal rechts onderin).
Dit gebeurd iedere keer als ik niet binnen pak 'm beet één honderdste van een seconde m'n vinger heb weggehaald.

(IPhone 4S)

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-10 11:13
Hadespuiter schreef op donderdag 03 april 2014 @ 02:23:
Wat betreft het pijltje naar beneden zou ik ook even willen melden dat als ik hiermee naar beneden scroll, er onbedoeld op de link naar jullie hosting provider wordt geklikt (de link helemaal rechts onderin).
Dit gebeurd iedere keer als ik niet binnen pak 'm beet één honderdste van een seconde m'n vinger heb weggehaald.

(IPhone 4S)
Ik denk dat je carsom.nl bedoelt, dit is mij ook al een paar keer overkomen als je een beetje aanbde linkerkant van het pijltje drukt.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ligt aan de resolutie, ik kom op de site van True uit. Die hele footer is niet interessant als je op de button om naar beneden te scrollen drukt. Dus zou er wat mij betreft wel een top-margin plaats mogen vinden voor het scroll-event.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Hadespuiter
nico-1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat je carsom.nl bedoelt, dit is mij ook al een paar keer overkomen als je een beetje aanbde linkerkant van het pijltje drukt.
Zoals hierboven al geschreven is het afhankelijk van de resolutie welke link je onbedoeld aanklikt. Daarom schreef ik al tussen haakjes dat ik een iPhone 4S heb, die qua resolutie afwijkt van vele andere smartphones.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11 20:00
Thanks voor het melden, heren!

• Hadespuiter
Misha schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:17:
Thanks voor het melden, heren!
Pijltje naar beneden is nog steeds onbruikbaar op mijn iPhone 4S, omdat ik dan onbedoeld op de link van true.nl klik.
(zullen blij zijn met al dat onverwachte bezoek)

Ben ik te ongeduldig en wordt hier aan gewerkt of zal ik er mee moeten leven dat het pijltje onbruikbaar is?

[ Voor 10% gewijzigd door Hadespuiter op 27-04-2014 12:15 ]

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Is dit al opgelost? Voor mijn gevoel heb ik er een tijdje geen last van gehad (maar ook niet veel het forum op de mobiel gebruikt) maar de laatste tijd kom ik nagenoeg elke keer weer bij True uit als ik op het pijltje naar beneden klik. SGS3 met standaard browser.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ticket voor aangemaakt dus we gaan er naar kijken. Wanneer durf ik niet te zeggen dat ligt aan de prioriteit die het product team er aan geeft :) Bedankt voor de meldingen i.i.g.

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 16:39
Voor het euvel van per ongeluk de true-link indrukken heb ik zelf al een oplossing gemaakt, omdat ik er ook last van had.

[ Voor 24% gewijzigd door RoestVrijStaal op 24-09-2019 20:53 . Reden: Dit leest beter ]

Pagina: 1