d'r is laatst zo'n progje voorbij gekomen.. zal ff kijken of ik die nog kan vinden...
Verwijderd
LinkView Classic Network Analyzer, dit programma analyseert je LAN (snelheid, errors). http://www.linkview.com
Kan het progje helaas niet meer vinden
Verwijderd
die sisoft sandra moet ik ook weer eens zien te krijgen was een fijn proggie
om alles te zien
om alles te zien
gewoon ff een divX van de ene naar de andere PC pompen en kijken hoe snel dat gaat
Red een boom, eet een bever
Sandra is hierOp zaterdag 09 juni 2001 14:10 schreef No-Hope het volgende:
jullie weten zeker niet waar dat proggie uithangt.
Kijk eens hier:
Tips en Trucs (Network Troubleshooting FAQ)
Tips en Trucs (Network Troubleshooting FAQ)
Verwijderd
Ja leuk dat Sisoft Sandra 2001, maar hij hangt bij mij onder win2k als een wit venstertje. Alleen ik kan hem nergens afsluiten en d.m.v. het taakbeheer krijg ik: "toegang gewijgerd". (en ja ik ben admin).
Iemand die weet hoe dit programma zich automatisch met windows opstart? Kan hem niet terugvinden namelijk
Iemand die weet hoe dit programma zich automatisch met windows opstart? Kan hem niet terugvinden namelijk
Verwijderd
het probleem is niet HOE ik hem automatisch opstart, maar waar dat ding opgestart wordt.Op zaterdag 09 juni 2001 17:59 schreef ZERO_SUPREME het volgende:
het bestand sisoft sandra 2001se standard
in je startup map te doen
Ik krijg hem namelijk niet weg omdat ik hem niet kan afsluiten, en in het register of in de opstartmap kan ik hem niet terug vinden.
Hij zal wel als service draaien, iemand een idee hoe die dan heet?
Sisoft Sandra start niet automatisch op.
Voor netwerkbenchmarkers kun je in de FAQ kijken, sectie Tips & Trucs.
Voor SisoftSandra moet je in Software Algemeen zijn, maar dit topic is zo'n zooitje, dat kan ik niet over mijn hart krijgen dat daarheen te moven...
Start maar een nieuw topic in SA.
Voor netwerkbenchmarkers kun je in de FAQ kijken, sectie Tips & Trucs.
Voor SisoftSandra moet je in Software Algemeen zijn, maar dit topic is zo'n zooitje, dat kan ik niet over mijn hart krijgen dat daarheen te moven...
Start maar een nieuw topic in SA.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()