Ik heb een probleem met het aansluiten van een 4e scherm.
Heb nieuwe pc gekocht.
Alles geinstalleerd, no problems.
(behalve dat de videokaart eerst niet herkend werd. Toen eerst via moederbord windows geinstalleerd en daarna alsnog de videokaart aangesloten.)
De 3 schermen aansluiten + de tv ging allemaal goed.
(via mini display-port met zo`n verloopje ertussen met hdmi naar de schermen)
totdat we de pc opnieuw weer een keer opnieuw opstartte.
Opeens waren alle beeldscherm instellingen weg.
De 3 lcd-schermen weer opnieuw aansluiten en installeren werkt opzich goed.
Al geeft hij soms problemen als ik bepaalde kabels in bepaalde porten stop.
Als ik echter de tv nog erbij aansluit, dan herkent hij hem wel, maar met geen mogelijkheid kan ik het bureaublad uitbreiden naar de tv.
En, vandaag opeens nieuw, op moment dat ik de kabel aansluit lijken alle instellingen te wijzigen. (geeft tv bijvoorbeeld wel bureaublad weer, maar 1 van de andere schermen niet meer. En is het opeens een kloon ipv een uitbreiding.)
Kortom, ik snap er weinig van.
Alles deed het, maar nu lijkt het een softwarematig probleem. 3 beeldschermen lijkt het maximum wat ik kan aansluiten, terwijl de kaart er 6 aan kan, en we 4 schermen ook werkend gehad hebben.
Daarnaast lijkt het een hardwarematig ook niet helemaal goed te zitten, omdat als ik een kabel van een goed werkend scherm in een andere poort steek er ook opeens problemen ontstaan. (flikkerend beeld (bij 1 bepaald beeldscherm) en verkeerde (kleur)instellingen (softwarematig))
Wie heeft er een idee?
specs van mijn pc:
- Intel Core i7 4770 Boxed
- ASRock H87 Pro4
- Club3D Radeon HD 7870 Eyefinity 6
- windows 7
- 3x hdmi kabel met Mini DisplayPort naar DisplayPort Kabel en 1x displayportkabel.
- Dell Ultrasharp U2412M Zwart
- 37LE7510 Infinia (tv)
- 2x Benq G2412HD
Heb nieuwe pc gekocht.
Alles geinstalleerd, no problems.
(behalve dat de videokaart eerst niet herkend werd. Toen eerst via moederbord windows geinstalleerd en daarna alsnog de videokaart aangesloten.)
De 3 schermen aansluiten + de tv ging allemaal goed.
(via mini display-port met zo`n verloopje ertussen met hdmi naar de schermen)
totdat we de pc opnieuw weer een keer opnieuw opstartte.
Opeens waren alle beeldscherm instellingen weg.
De 3 lcd-schermen weer opnieuw aansluiten en installeren werkt opzich goed.
Al geeft hij soms problemen als ik bepaalde kabels in bepaalde porten stop.
Als ik echter de tv nog erbij aansluit, dan herkent hij hem wel, maar met geen mogelijkheid kan ik het bureaublad uitbreiden naar de tv.
En, vandaag opeens nieuw, op moment dat ik de kabel aansluit lijken alle instellingen te wijzigen. (geeft tv bijvoorbeeld wel bureaublad weer, maar 1 van de andere schermen niet meer. En is het opeens een kloon ipv een uitbreiding.)
Kortom, ik snap er weinig van.
Alles deed het, maar nu lijkt het een softwarematig probleem. 3 beeldschermen lijkt het maximum wat ik kan aansluiten, terwijl de kaart er 6 aan kan, en we 4 schermen ook werkend gehad hebben.
Daarnaast lijkt het een hardwarematig ook niet helemaal goed te zitten, omdat als ik een kabel van een goed werkend scherm in een andere poort steek er ook opeens problemen ontstaan. (flikkerend beeld (bij 1 bepaald beeldscherm) en verkeerde (kleur)instellingen (softwarematig))
Wie heeft er een idee?
specs van mijn pc:
- Intel Core i7 4770 Boxed
- ASRock H87 Pro4
- Club3D Radeon HD 7870 Eyefinity 6
- windows 7
- 3x hdmi kabel met Mini DisplayPort naar DisplayPort Kabel en 1x displayportkabel.
- Dell Ultrasharp U2412M Zwart
- 37LE7510 Infinia (tv)
- 2x Benq G2412HD