Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag & Aanbod Mining kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 4.745 views

• robin15243
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 20:16
Hallo beste mede Tweakers,

Het is me opgevallen dat de laatste tijd er zo ontzettend veel AMD kaarten 2e hands te koop worden aangeboden op de tweakers site, en ook op andere plekken als bijvoorbeeld marktplaats.

Een groot gedeelte van deze kaarten is gebruikt voor het minen van Bitcoins, litecoins of dogcoins o.i.d.
Nou vroeg ik me af; waarom stoppen zo veel mensen na zo'n relatief korte tijd met het minen van bitcoins?
Is het niet meer winstgevend, is de geluidsdruk te hoog of is er een andere reden? Ik ben zelf niet bekend met mining, dus ik vroeg me af wat jullie kijk op de zaak is.

Een side-question bij dit topic: is het verstandig een 2e hands mining-kaart te kopen? Zijn deze kaarten niet maandenlang constant 24/7 kapot gemaakt? Ik kan me voorstellen dat een constante 100% belasting van de GPU core of de VRM's niet bevorderlijk is voor de levensduur.

Laat je mening hieronder achter, ik ben benieuwd!

• riecardow93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-11 15:26
Waarom iedereen ineens stopt met minen weet ik niet.
Ik heb mij wel laten vertellen dat een maand minen (24/7) gelijk staat aan een jaar normaal gebruik.
Ikzelf zou niet zo snel een kaart kopen die gebruikt is voor minen.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De opbrengsten zijn veel lager geworden. Levensduur zou ik mij niet heel veel zorgen over maken.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:46
Ik zit hier zelf ook naar te kijken. Wil graag gaan upgraden en ben op zoek naar een leuke AMD/ATi kaart (R9 280X). Ik zie ook hordes voor mining gebruikte kaarten voorbijkomen (staat dan ook netjes vermeld). Maar vraag me toch af in hoe verre het veilig is een ex mining card te gaan gebruiken ( wil er wel lekker mee gamen niks anders geks).

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Er zijn nu ook speciale (bitcoinmining)-ASICs die Veul sneller&efficiënter kunnen minen, maar ook o.a. door de MtGox-perikelen is natuurlijk de animo verslapt.

Voor de Gamers een mooie kans om een leuke AMD-Radeon GPU te scoren, of 1-tje erbij te zetten om Crossfire te gaan draaien. ;)
Verder zijn de moderne GPU's solid-state (muv. de Fan), dus als het goed en stabiel werkt, is het OK.

[ Voor 54% gewijzigd door bitshape op 01-04-2014 13:17 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
bitshape schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:09:
Er zijn nu ook speciale (bitcoinmining)-ASICs die Veul sneller&efficiënter kunnen minen, maar ook o.a. door de MtGox-perikelen is natuurlijk de animo verslapt.
Die ASICS werken alleen met Bitcoin protocol, niet met het SCRYPT zoals LTC etc. Daarom worden de kaarten gebruikt. Maar aangezien de LTC een heel stuk minder waard is geworden is het denk ik niet meer rendabel.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
het minen is sowiso een gok en het vreet stroom een aantal van die kaarten op maximaal. maar de levensduur van de kaarten zie ik geen problemen in. heb ook nog wel een paar oude bakbeestjes die al n jaar of 10 draaien.

Verwijderd

Ik heb nu een 290 die een paar maanden gebruikt was voor minen (wist ik van te voren heb ook een killer deal eruit gehaald :D )

Maar werkt perfect, geen problemen. Is niet overclocked geweest dus gewoon nog garantie

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:36:
Ik heb nu een 290 die een paar maanden gebruikt was voor minen (wist ik van te voren heb ook een killer deal eruit gehaald :D )

Maar werkt perfect, geen problemen. Is niet overclocked geweest dus gewoon nog garantie
Als je overclockt heb je gewoon garantie hoor? Als je je kaart dood maakt door er 3v op te gooien, dan gaat er het een en ander doorbranden. Dan kan je misschien fluiten naar je garantie, hoewel... Hoe willen ze aantonen dat hij door je eigen schuld kapot is gegaan?

[ Voor 22% gewijzigd door Frozen op 01-04-2014 17:01 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:27

Thomg

Aww yiss

Dat V&A aanbod van kaarten is één grote gok.

De ene miner kopiëert wat settings van het internet en zet z'n kaarten aan het werk zonder er naar te kijken.
Die miners wil je ten alle tijden vermijden(!) aangezien de kaarten vaak op stock volts draaien -> ontzettend heet en fanspeed hoog -> levensduur fans niet lang en kaart... onbekend.

De andere miner tweakt zijn kaarten dagen tot wekenlang, die miner vind je terug in oa het coinmining topic. Daar draait alles niet alleen om "plug 'n play", maar ook om de optimale settings voor de kaarten zelf.

De verschillen liggen enorm uit elkaar.

Eg.
Miner 1 doet geen ruk.
81c 80% fan
Miner 2 optimaliseert.
72c 70% fan

Ik zou wel weten van wie ik de kaarten zou overnemen ;)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Thomg schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:24:
Dat V&A aanbod van kaarten is één grote gok.

De ene miner kopiëert wat settings van het internet en zet z'n kaarten aan het werk zonder er naar te kijken.
Die miners wil je ten alle tijden vermijden(!) aangezien de kaarten vaak op stock volts draaien -> ontzettend heet en fanspeed hoog -> levensduur fans niet lang en kaart... onbekend.

De andere miner tweakt zijn kaarten dagen tot wekenlang, die miner vind je terug in oa het coinmining topic. Daar draait alles niet alleen om "plug 'n play", maar ook om de optimale settings voor de kaarten zelf.

De verschillen liggen enorm uit elkaar.

Eg.
Miner 1 doet geen ruk.
81c 80% fan
Miner 2 optimaliseert.
72c 70% fan

Ik zou wel weten van wie ik de kaarten zou overnemen ;)
Inderdaad ik ook. Namelijk van iemand die niet weken/maanden met zijn kaart gemined heeft. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Frozen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:28:
[...]

Inderdaad ik ook. Namelijk van iemand die niet weken/maanden met zijn kaart gemined heeft. :)
Grapjas, die verkoopt hem ook nu :)

• robin15243
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 20:16
riecardow93 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:39:
Ik heb mij wel laten vertellen dat een maand minen (24/7) gelijk staat aan een jaar normaal gebruik.
Ikzelf zou niet zo snel een kaart kopen die gebruikt is voor minen.
Dit schrikt mij zelf ook af. Een GPU heeft een geschatte levensduur van bijv. X jaar bij belasting Y. Als jij als miner een ongekend hogere belasting Y zet op je kaart, moet X toch ook afnemen? Ik ben zelf niet zo in voor ex-mining kaarten, maar vind het leuk jullie reacties hierop te lezen!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Je kan aannemen dat alle redelijke AMD kaarten in V&A staan gemined hebben.

"Niet mee gemined"
Lees ik als "Er is mee gemined maar als ik dat zeg verlaagd dat de waarde van de kaart".

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Dat is ongeveer hetzelfde als met: "Auto te koop, 90.000KM, heeft altijd in de verwarmde garage gestaan." :+

Persoonlijk pak ik liever de garantie van een nieuwe GPU, of een 2ehandsje moet een heel zacht prijsje hebben dat je er echt geen buil aan kan vallen.

ps. mijn WS is nog nooit Over-Clocked geweest, is altijd binnen de veilige Clock's gebleven. (dwz. het zegt helemaal niks ;) )

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• ShockWave_Omega
Mooi om te zien dat de meningen erg verdeeld zijn over de kaarten. Ik ga het er iig op wagen er zit alles bij wat ik eventueel voor de garantie nodig zou hebben. Dus dat lijkt mij al een zorg minder.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:39
Ik zie het probleem niet zo, op die kaarten zit (meestal?) 3 jaar garantie. Al zou zo'n kaart kapot gaan, dan nog is het geen enkel probleem. Verder denk ik zelf ook niet dat de kaarten er veel onder lijden. Ik zou het wel weten als ik nu een grafische kaart moest kopen :P (tis dat ik er nog 30 heb liggen en meer is voorlopig ff niet nodig ^_^)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:27

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Aangezien ik nog een prima werkende HD4850 heb liggen die ik door de jaren heen ook grondig op zijn donder heb gegeven zou ik niet zo bang zijn om oude mining kaarten te gebruiken. Een kaart die een half jaar lekker heeft staan minen zie ik meer als een goede burn-in test.
Als die kaart nog steeds goed functioneert dan houd dat ding het onder mijn flinke lichtere belasting ook nog wel een paar jaar uit. Zeker als er nog gewoon garantie op zit zou ik er vooral je voordeel mee doen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• ShockWave_Omega
Snowdog schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:15:
Ik zie het probleem niet zo, op die kaarten zit (meestal?) 3 jaar garantie. Al zou zo'n kaart kapot gaan, dan nog is het geen enkel probleem. Verder denk ik zelf ook niet dat de kaarten er veel onder lijden. Ik zou het wel weten als ik nu een grafische kaart moest kopen :P (tis dat ik er nog 30 heb liggen en meer is voorlopig ff niet nodig ^_^)
Ultraman schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:17:
Aangezien ik nog een prima werkende HD4850 heb liggen die ik door de jaren heen ook grondig op zijn donder heb gegeven zou ik niet zo bang zijn om oude mining kaarten te gebruiken. Een kaart die een half jaar lekker heeft staan minen zie ik meer als een goede burn-in test.
Als die kaart nog steeds goed functioneert dan houd dat ding het onder mijn flinke lichtere belasting ook nog wel een paar jaar uit. Zeker als er nog gewoon garantie op zit zou ik er vooral je voordeel mee doen.
My sentiments exactly :D en gelukkig kan je er jezelf ook een voordeel mee doen. Zit garantie op. Zit bon bij. Zit toebehoren bij. Dus mij happy en goedkoper uit dan in de winkel :D

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 08:07

seninha

god's right foot

Even mijn ervaring.

Heb zelf verleden week een XFX 7970 gekocht welke ook gebruikt was om te minen.
Eerste kaart gaf geen beeld via de 2de DVI. Bedoeling was om 3 schermen aan te sluiten.
Kreeg dit allen voor elkaar door 2x MP-DVI en 1x DVI te gebruiken maar daar liep windows de hele tijd mee vast.

Heb daarna een Gigabyte 7970 van zelfde verkoper ontvangen en deze geeft niet eens beeld.
Nou zijn beide kaarten bij mij afgeleverd zonder originele doos niet in statisch zak.

Daarom weet ik niet of het aan het minen ligt of aan de manier van versturen.

Omdat de lage prijs veel uitmaakt, wil ik nu gaan voor een 280X welke ook gemined heeft. Maar nu ga ik langs met mijn systeem.
Wil nu een werkend kaart in mijn systeem.

iRacing Profile Flickr

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Klinkt eerder alsof de verkoper een bios erop geflasht heeft die instabiel is om te werken als een "baas" kaart.

Bij het minen is er eigenlijk een "baas" kaart die een iets hogere prik nodig heeft, deze moet namelijk minen & beeld geven.
Nu hoeven de andere kaarten niet zo'n hoge prik, ze hoeven immers alleen maar te minen, die kunnen een lagere spanning hebben wat ze stiller en zuiniger maakt.

Pak je ineens zo'n "niet-baas" kaart en gebruik je die als "baas" kaart, well, you're going to have a baaaaaad time :)

• WackoSonic
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 16:17
Heb tijd geleden een 7950 bij V&A gekocht, er stond bij genoteerd dat deze kaart mee was gemined.
Kreeg er het factuur bij (ivm garantie) en klopte dat hij deze kaart inderdaad maar 3 maanden in bezit heeft gehad. Ik gokte erop en hij doet het prima, levensduur ben ik zelf niet zo bang voor aangezien ik zelf niet zoveel tijd heb om te gamen. Zelf zal ik er toch even mee kunnen doen :)

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 20:57
heb ook gehoord dat de meeste ex mining kaarten regelmatig tijdens gamen eruit kunnen klappen en of geen beeld geven. Ik ben van mening dat een gaming card niet bedoeld is voor 24/7 load.
Als je er 1 koopt zorg dan op zijn minst voor garantie. Ik kon 2 290x kaarten kopen voor 500 euro! Mooie pijs, maar neem het risico toch maar niet...

• Thomg

Thomg

Aww yiss

killer2 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:33:
heb ook gehoord dat de meeste ex mining kaarten regelmatig tijdens gamen eruit kunnen klappen en of geen beeld geven. Ik ben van mening dat een gaming card niet bedoeld is voor 24/7 load.
Als je er 1 koopt zorg dan op zijn minst voor garantie. Ik kon 2 290x kaarten kopen voor 500 euro! Mooie pijs, maar neem het risico toch maar niet...
Ik heb hier 4 royalqueens liggen, heb ze net even quadfire getest voor shits 'n giggles, werkt zonder problemen.

Dit lijkt me dus een typische gevalletje van "negativiteit steekt bovenuit", als je kaart het toch doet had je het blijkbaar misschien overdacht en komt het dus toch goed ( ~95% ), whatever.
In enkele gevallen ( 5% ) werkt het niet door nalatigheid van de miner en de kwaliteit van de kaart die zelf niet echt geweldig was ( of brakke PSU ), dan breekt de hel los, blijkbaar had je dus toch gelijk, al die miners zijn shit en de kaarten zijn allemaal zga dood!

Snap je waar ik op doel?

• derkiederk
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-02 14:35
Heb een tweedehands 570gtx voor 55euro op de kop getikt waar mee gemined was en doet het prima.
Werkt nog goed en voor dat lage bedrag was het voor mij een goede upgrade. (had er een 9800gtx+ inzitten, die nog weggedaan voor 20 euro. )Ik zou geen hoge bedragen uitgeven voor miningkaarten, maar omdat de prijzen zo laag kunnen worden kun je het risico wel lopen denk ik. Als je het maar weet.....
Mijn kaart draait nu 2 weken naar volle tevredenheid en dat voor zo weinig geld.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46

Cheezus

Luiaard

Volgens mij is doodsoorzaak nr1 bij elektronica het aantal temperatuur cycles. Door de mechanische stress van het opwarmen en weer afkoelen raken soldeerverbindingen los. Als de kaart continue belast wordt/heet is geeft dat niet zoveel problemen. Alleen condensatoren hebben daar soms moeite mee maar bij videokaarten worden toch alleen solid caps gebruikt die daar geen last van hebben.

Tenzij de kaart in een slechte opstelling echt overhit is geweest (dit kan net zo goed bij een gameopstelling gebeuren) zou ik ze gewoon vertrouwen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cheezus op 28-07-2014 15:23 ]

• Thomg

Thomg

Aww yiss

derkiederk schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:49:
Heb een tweedehands 570gtx voor 55euro op de kop getikt waar mee gemined was en doet het prima.
Werkt nog goed en voor dat lage bedrag was het voor mij een goede upgrade. (had er een 9800gtx+ inzitten, die nog weggedaan voor 20 euro. )Ik zou geen hoge bedragen uitgeven voor miningkaarten, maar omdat de prijzen zo laag kunnen worden kun je het risico wel lopen denk ik. Als je het maar weet.....
Mijn kaart draait nu 2 weken naar volle tevredenheid en dat voor zo weinig geld.
Een 570 die mined? Waar de fuck was de verkoper mee bezig :F

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-11 20:41
Ik heb ook 2 290x kaarten gekocht waar 3 maanden mee gemined is. Gewoon netjes met garantie en factuur.
Ik heb er 2 fullover waterblokken opgezet en heb dus voor minder geld nu de prestaties van de snelste 290x ( msi lightning ) maar dan zonder de herrie.

En of ie dan ipv 5 jaar 3 jaar meegaat maakt dan ook niet uit. Net als op geheugen levenslange garantie zit, je doet er maximaal 10 jaar mee.

Asus G501

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Cheezus schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:22:
Volgens mij is doodsoorzaak nr1 bij elektronica het aantal temperatuur cycles. Door de mechanische stress van het opwarmen en weer afkoelen raken soldeerverbindingen los. Als de kaart continue belast wordt/heet is geeft dat niet zoveel problemen. Alleen condensatoren hebben daar soms moeite mee maar bij videokaarten worden toch alleen solid caps gebruikt die daar geen last van hebben.

Tenzij de kaart in een slechte opstelling echt overhit is geweest (dit kan net zo goed bij een gameopstelling gebeuren) zou ik ze gewoon vertrouwen :)
Ah jij snapt het! Chapeau :)

Mining kaarten draaien altijd op dezelfde load (ongeveer) en blijven daardoor altijd op dezelfde temperatuur steken. Dit is veel 'beter' voor een videokaart dan dat er stevig mee gegamed wordt met wisselende framerstes en temperaturen.

Ik zie minen daarom ook als een test voor je videokaart. Als er 3 maanden mee gemined is dan blijkt de videokaart dus behoorlijk betrouwbaar te zijn. De levensduur zal wel iétsje minder zijn, maar dat verhoudt zich niet tot de gigantische pricedrop die het met zich meebrengt vind ik. Daarnaast zijn miners vaak wel verstandig en bewaren ze altijd de doos/bon/toebehoren omdat ze weten dat de kaart weer verkocht zal worden.

Ik zeg lekker profiteren van de lage tweedehands videokaart prijzen en schaf er één, of twee, aan :D

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:36
Ik kan nu een ASUS R9 290X kopen op Marktplaats voor € 250,-. Via e-mailcontact met de verkoper kwam ik erachter dat de kaart voor mining is gebruikt. Dit is zijn reactie:
Hi Yonix,

bedankt voor je reactie.
1. de is kaart gebruikt voor mining, maar slechts een maand in de winter. ze werkten < 85 celcius in die maand en in prima staat. 
2. de factuur (4launch) is hier.  
gigabyte of asus, de kaarten zijn gelijk en met 3-jaar garantie. voor uw informatie, de gigabyte werd mining voor 1,5 maanden, en asus was slechts 1 maand. Gigabyte heeft een kantoor in eindhoven, asus niet.

ik hoop dat je nog steeds geïnteresseerd in de kaart. wat denk je?
Doen of niet doen? Prijstechnisch ook oké?

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11 22:49

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Als dit een stock 290 is vind ik hem erg duur! kijk hier bijvoorbeeld eens tussen http://tweakers.net/categ...gsS8xRsopWMjc2NlaKra2tBQA daar staat al een GB 290 voor 200 euro met stock koeler namelijk.

Edit: Zie net dat het inderdaad om een 290x gaat die zou ik al helemaal niet willen als stock model. Daar mag je dan ook weer andere koeling op zetten omdat je anders tegen throttling problemen op kan lopen en een 290 met een overclock gewoon beter presteert door de niet zo geweldige standaard koeling.

[ Voor 32% gewijzigd door DarkBlaze op 01-09-2014 13:38 ]

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11 13:59
Je leest niet goed, het gaat om een 290X en niet om een 290.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:36
Ik heb besloten af te zien van de koop, omdat ik het risico niet wil lopen dat ik in de zeer nabije toekomst met defecten te maken krijg. Dan nog maar even doorsparen voor een retail variant van de R9 290X. Het liefste een Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 TRI-X. :*)

Thanks for the info though! :)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Cheezus schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:22:

Na de kritiek die nVidia heeft gehad met al het soldeergedonder uit de generaties 8000 en 9000, passen de heren fabrikanten wel op. Zoiets moet je niet te vaak doen. Daarnaast heb je absoluut een punt, dat continu opwarmen en afkoelen inderdaad niet echt gezond is. Op een constante temperatuur doorsukkelen is dan beter, mits het enigszins binnen fabrieksspecs is :)

• sj31
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 14:50
Mensen stoppen met minen omdat elke keer dat er een block is opgelost het lastiger wordt en aangezien er al mega veel blokken zijn opgelost is het nu zowat onmogelijk om een block op te lossen, hiervoor zijn pools gekomen maar deze zijn tegenwoordig ook zo groot dat de opbrengst zo weinig is dat het stroomverbruik meer kost dan de opbrengst is van de bit/lite/doge coins, je zou het beste naar USB Miners kunnen kijken. Deze zijn ook redelijk goedkoop in vergelijking tot video kaarten en kunnen makkelijk toegevoegd worden op een stroomgevoerde USB hub, hierdoor zal je in een waarschijnlijk meer kan krijgen op geld maar zal je nog niet een winst maken door het stroomverbruik.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Je hebt gezien dat de openingspost exact een jaar oud is, de discussie weer openen lijkt me vrij zinloos ;).

• sj31
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 14:50
br00ky schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:18:
[...]

Je hebt gezien dat de openingspost exact een jaar oud is, de discussie weer openen lijkt me vrij zinloos ;).
Ik zie het nu pas, dom van me sorry :'(

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen probleem. Om een hernieuwde discussie voor te zijn, zet ik hem wel even op slot :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.