• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
- Ik heb een via mtnsms.com een aantal SMS-jes gestuurd naar een vriendin van me. Op den duur had ze haar telefoon aan en gaf mtnsms.com aan dat ze waren aangekomen (in het groen "received").
Gisteren sprak ik haar ff via de telefoon, maar de heeft nooit SMS-jes gekregen. Ook zei ze dat een vriendin van haar ook al aan SMS had gestuurd waarvan die nooit in haar telefoon is verschenen.
Welke GSM-provider ze heeft weet ik niet.
Komt dit probleem bekend voor bij sommigen? Ik vind het zo wazig.

- Net belde ik haar weer even. Eerst ging hij gewoon over zoals gebruikelijk. Na 5 keer overgaan hoorde ik de ingespreks-toon, en stond er in het display "in gesprek".
De 2e keer bellen (direct daarna) hoorde ik hem niet over gaan, maar na een korte stilte wat ruis en 30 seconden later was de verbinding verbroken (zonder geluiden dus en het ding is nooit opgenomen)
De keren daarna hoor ik een stilte, daarna wat ruis en daarna het gebruikelijke wat je hoort als een mobiele telefoon uit staat.

Snappen jullie dit?

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Volgens mij wordt je hier gewoon in het ootje( :) ) genomen. Die damens hebben hem waarschijnlijk wel ontvangen. En de telefoon die opeens in gesprek was komt waarschijnlijk doordat ze jou hebben weg gedrukt.

Maar dit is natuurlijk allemaal speculatie.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 10 juni 2001 11:47 schreef Liqued het volgende:
Volgens mij wordt je hier gewoon in het ootje( :) ) genomen. Die damens hebben hem waarschijnlijk wel ontvangen. En de telefoon die opeens in gesprek was komt waarschijnlijk doordat ze jou hebben weg gedrukt.

Maar dit is natuurlijk allemaal speculatie.
Lijkt er inderdaad wel op ja, en vooral omdat hij eerst na 5 keer over te zijn gegaan is gesprek is en daarna meteen. (bij de 2de keer hadden ze de gsm al in de hand)

Verwijderd

Over dat MTN: dat kan wel kloppen, soms komen ze niet aan... dat heb ik ook wel es... tsjaaa dan moet je maar naar iemand toegaan weet je ZEKER dat het bericht overkomt...
[Ik heb ook wel es gehad dat ik SMSje had gestuurd vanaf me eigen phone, maar ook nooit aangekomen, raar maar waar... en ja het nummer klopte :):)]

Over dat je nog een x belde:
Grapje van hun... ze wou je waarschijnlijk FF niet spreken.. ik druk ook vaak mensen weg en dan staat er bij hun: in gesprek..
En dat je nix hoort: opnemen en ophangen...
Dan is het idd helemaal stil [gewoon onder kussen leggen] en daarna ophangen!

Verwijderd

Ik heb ook wel eens gehad..dat ik sms stuurde...en dat er stond..dat ie nog niet aan gekomen was..terwijl ze hem wel had ontvangen...

Een halve dag later kwam er pas received bij te staan

Verwijderd

gwoon icq gebruiken... heb ik tt nu toe nog geen problemen mee gehad

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 13:34 schreef Blue Thunder het volgende:
gwoon icq gebruiken... heb ik tt nu toe nog geen problemen mee gehad
nou ik dus wel komt vaker niet aan of veels te laat :(

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 10 juni 2001 12:11 schreef FlameHeaD het volgende:
Over dat MTN: dat kan wel kloppen, soms komen ze niet aan... dat heb ik ook wel es... tsjaaa dan moet je maar naar iemand toegaan weet je ZEKER dat het bericht overkomt...
[Ik heb ook wel es gehad dat ik SMSje had gestuurd vanaf me eigen phone, maar ook nooit aangekomen, raar maar waar... en ja het nummer klopte :):)]

Over dat je nog een x belde:
Grapje van hun... ze wou je waarschijnlijk FF niet spreken.. ik druk ook vaak mensen weg en dan staat er bij hun: in gesprek..
En dat je nix hoort: opnemen en ophangen...
Dan is het idd helemaal stil [gewoon onder kussen leggen] en daarna ophangen!
Geloof ik niet echt..

Ten eerste: Zij is heel eerlijk in dingen. Als ze me niet wou spreken, had ze dat gewoon gezegd.

Wat die stilte betreft: De telefoon is nooit opgenomen, je hoort wat ruis maar zoals ik al schreef er was geen verbinding.

Ik denk zelf dat het te maken heeft met overschakelen naar een andere centrale. Een centrale verder weg en dan hoor je ruis.

Maar goed tis idd allemaal gespeculeer.

• SvMp
  • Niet online
Wat dat ophangen betreft:

Normaal gesproken als haar foon uit staat, hoor je een paar seconden naar bellen niks, en daarna de gebruikelijke "telefoon staat uit" message.

Nadat hij een paar keer overging en verbroken werd, kreeg ik de stilte, daarna enkele seconden ruis en daarna de "telefoon staat uit" message.

Paar keer later proberen en steeds hetzelfde met die ruis.
Daarna kreeg ik hetzelfde weer: +/- 5 keer overgaan en in gesprek.

Maar de keren daarna was die ruis er ook niet meer.

Lijkt mij een aanwijzing voor een technisch probleem.
Maar goed morgen weet ik het, want dan bel ik haar op.

Verwijderd

ruis??? bij mobiele telefoon..??

kan niet!
is digitaal
Je hoort iets duidelijk of je hoort niks

ze nemen je in de maling!
Pagina: 1