Wordpress 3.8.1 + Woocommerce 2.1.6
Ik kom twee problemen tegen.
1. Afbeeldingen worden wazig
Dit schijnt een vaak voorkomend probleem te zijn met Woocommerce: afbeeldingen die wazig zijn. Er staat ook een aantal guides op internet om het probleem op te lossen, dus als eerste sla je die er op na. Zo ook ik, ik kwam deze tegen:
http://docs.woothemes.com...product-image-dimensions/
Het vervelende is echter dat ze er van uitgaan dat de afbeeldingen een vast dimensie hebben. Dat hebben ze bij mij niet. Als ik op element inspecteren druk krijg ik ook geen dimensie te zien zoals zij dat wel krijgen: ik zie alleen dat de 150x150 thumbnail gebruikt wordt. De afbeelding schaalt in de eggie mee met hoe groot je je browser heb staan op het scherm.
2. Het toevoegen van een caption bij een afbeelding geeft een break
Ik heb een product met een rij thumbnails van 150x150 in de beschrijving. Dat gaat goed; ze staan gewoon in een rij. Nu wil ik er graag een caption aan toevoegen, dat maakt ctrl+f wat makkelijker en het oogt mooi. Elke keer als ik een caption toevoeg is het gevolg echter dat er direct na de afbeelding een enter komt. Het horizontale rijtje afbeeldingen wordt dan dus een verticaal rijtje afbeeldingen. Nog steeds een rijtje, maar niet de bedoeling
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen :-)