Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo verhoogt snelheden

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Betreft uiteraard nieuws: 'Ziggo verhoogt snelheden per 1 mei voor alle abonnees'

In het artikel staat dat ziggo de verhoging niet bevestigt.
Ik krijg zojuist een officiele mail van Ziggo waarin e.e.a. aangekondigd wordt. Hoeveel bevestiging heb je nodig? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Als ik naast mijn werk alle persberichten bij zou moeten houden werd ik gillend gek :+
Dus dank u redactie ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je kan ook het Ziggo topic een beetje in de gaten houden :P Hmmbob in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8"

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 19:31
Onderaan het bericht staat: Dinsdag, 11.30: Ziggo heeft de prijsverhoging bevestigd.

Ik neem aan dat het moet zijn Ziggo heeft de snelheidsverhoging bevestigd? Zeker gezien het persbericht waar naar de link gaat

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net een mail gekregen waarin Ziggo dit bevestigd:

Bij Ziggo zijn we constant bezig met het verbeteren van onze diensten. We willen u namelijk graag het beste bieden. In dit kader verhogen we regelmatig uw internetsnelheid. Ook nu wordt deze weer verhoogd:

• uw downloadsnelheid gaat van 20 Mbit/s naar 30 Mbit/s
• uw uploadsnelheid gaat van 2 Mbit/s naar 3 Mbit/s

Uw internetverbinding wordt dus nóg sneller dan u al gewend was, terwijl uw abonnementskosten gelijk blijven.

Hét bewijs dat het goed zit met uw internetverbinding werd onlangs geleverd. Ziggo werd in januari 2014 door Tweakers.net voor de 4e keer op rij verkozen tot beste internetaanbieder. Bij Ziggo zit u dus goed. Een fijn idee!

Vanaf mei
De snelheden worden in mei verhoogd. U ontvangt een persoonlijk bericht zodra de snelheidsverhoging op uw adres is doorgevoerd.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Heiniken schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:42:
Onderaan het bericht staat: Dinsdag, 11.30: Ziggo heeft de prijsverhoging bevestigd.

Ik neem aan dat het moet zijn Ziggo heeft de snelheidsverhoging bevestigd? Zeker gezien het persbericht waar naar de link gaat
Scherp! Aangepast.
Pagina: 1