Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Zijn er mensen (dev's, marketeers etc) die interesse hebben om een team op te zetten voor een nieuwe coin?

Heb een idee wat perfect aansluit op het doel van cryptocurrency wat er helaas op dit moment amper is. Dit idee is uittebreiden naar meerdere coins.

Het opzetten van een coin vergaard veel kennis en tijd en heb daarom een team nodig gezien dat niet met één of twee man gaat lukken.

Ik wil niet het gehele plan open en bloot neer leggen gezien het concept op deze manier nieuw is.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik wil niet het gehele plan open en bloot neer leggen gezien het concept op deze manier nieuw is.
Ik stel voor dat je dat wel doet, want anders is deze topic niets meer dan mensenwerving en daar is het forum niet voor bedoeld.

.edit: ik kan 'm net zo goed ook op slot gooien. Ik ben niet tegen het opzetten van een coin vanuit de community, maar dan moet dat wel openbaar gebeuren. Als je je plan wilt delen dan sta je vrij om een nieuw topic te openen, maar besteed wel een beetje aandacht aan je topicstart.

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 01-04-2014 09:56 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.