Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Audioswitch speakers / headset met usb voor microfoon

Pagina: 1
Acties:

• lennaertP
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09-2023
Goedendag tweakers!

Gisteren heb ik een nieuwe headset aangeschaft aangezien mijn speakers en sub tijdens de nachtelijke gamingsessies mijn ouders wakker maakt.

De aangeschafte headset betreft een Turtle beach earforce Z22 en wordt aangesloten door middel van een mini jack 3,5mm en een usb voor de power en microfoon.

Aangezien ik softwarematisch een totale oen ben wil ik voor het gemak een switch hebben nu heb ik van konig een audioswitch besteld alleen zal deze niet werken zoals voor mij nodig is.
De Konig beschikt namelijk niet over een usb aansluiting wat resulteert in het feit dat ik de microfoon via een losse usb poort moet gaan aansluiten en deze dus alsnog of continu aanstaat of deze moet software matisch weer worden omgezet etc.

Wat ik dus eigenlijk zoek is eenzelfde audioswitch systeem alleen dan met aansluiting van zowel jack kabels als usb aansluitingen om zo een goed werkend geheel te krijgen.

Ik verneem graag van jullie of iemand hier al eerder iets mee ondernomen of ervaren heeft.

• lennaertP
Ik weet niet of bumpen toegestaan is maar mocht dit niet toegestaan worden dan alvast mijn excuses toch zou ik graag een advies krijgen m.b.t dit onderwerp.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Simpelste oplossing is denk ik een losse microfoon.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• lennaertP
Beetje onlogisch om een headset met microfoon te kopen die goed werkt om vervolgens een extra microfoon te kopen om dit op te lossen.. Maar bedankt voor je reactie in elk geval ik wacht nog even af of andere iets beters weten.

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:36

jpiwf

licenced pepernootaddict

Zit er in je toetsenbord niet een audio en usb hub? bij de mijne wel (Logitech G110, helaas niet meer verkrijgbaar), en dan is het kwestie van het stekkertje eruit trekken en m'n gewone speakers gaan weer aan. Er is vast een opvolger/vergelijkbare oplossing te verzinnen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je hoeft de usb toch helemaal niet te schakelen. het is gewoon je microfoon. die horen je ouders 's nachts niet hoor

Iperf

Pagina: 1