Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb een probleem, wat eigenlijk steeds erger en erger wordt.. Mijn HTC One X is zondag begonnen met tegenstribbelen. Als ik op de power-knop druk, krijg ik geen beeld. De touch-knoppen lichten echter wel op. Ook kan ik gewoon nog mijn muziek beheren (vorige, volgende, play/pause) terwijl ik geen beeld heb, dus hij is nog wel operationeel.
Verder, als ik hem een geforceerde reboot laat maken, doet hij het weer, tot hij 5 minuten niet in gebruik is genomen, dan ben ik weer terug bij af.

Heeft iemand ervaring met dit probleem of nog beter, heeft iemand een oplossing?
Extra internetz for the one with answers! :)

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 13:35
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:10:
Beste lezers,

Ik heb een probleem, wat eigenlijk steeds erger en erger wordt.. Mijn HTC One X is zondag begonnen met tegenstribbelen. Als ik op de power-knop druk, krijg ik geen beeld. De touch-knoppen lichten echter wel op. Ook kan ik gewoon nog mijn muziek beheren (vorige, volgende, play/pause) terwijl ik geen beeld heb, dus hij is nog wel operationeel.
Verder, als ik hem een geforceerde reboot laat maken, doet hij het weer, tot hij 5 minuten niet in gebruik is genomen, dan ben ik weer terug bij af.

Heeft iemand ervaring met dit probleem of nog beter, heeft iemand een oplossing?
Extra internetz for the one with answers! :)
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad, al was het bij mij niet standaard na 5 minuten geen gebruik.
Bij mij was het zo dat voor zover ik weet op willekeurige momenten ook opeens het scherm niet aan wou gaan. Soms was het zo dat na alsmaar rammen op die power-knop het scherm op een gegeven moment tóch aan ging, maar regelmatig was er ook echt een force-reboot nodig.

Ik raad je aan om gewoon contact op te nemen met HTC en het toestel op te laten halen voor reparatie. Dit is wat ik ook gedaan heb toentertijd (ook vanwege een aantal andere probleempjes die ik had) en ik heb een goed werkend (refurbished) toestel ervoor terug gekregen. Dat ik er een ander toestel voor terug kreeg was echter wel omdat het de tweede keer was dat mijn toestel gerepareerd zou worden.

Als klacht werd er bij mij opgeschreven dat de proximity sensor niet goed werkte, wat zou zeer goed de reden kunnen zijn waarom het scherm niet aan gaat. Misschien dat je kunt kijken of het scherm wel aan gaat nadat je je hand voor de proximity sensor houdt en er vervolgens weer er voor weg haalt?

[ Voor 0% gewijzigd door 4WardNL op 01-04-2014 17:13 . Reden: 'toendertijd' blijkt 'toentertijd' te moeten zijn :+ ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reactie. Schijnt niet te werken :(
Waar ik wel achter ben gekomen, is dat als ik een paar keer een "corrigiërende" tik geef op de achterkant van het toestel, dat'ie het regelmatig vaker doet.
Mag ik vragen wat je toen kwijt was om het toestel te laten repareren,?

Iemand nog suggesties, buiten het terugsturen naar HTC om?
Maar sowieso al een beetje extra internetz voor 4WardNL! ;)

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 13:35
Ik had toen nog garantie op m'n toestel (je krijgt drie maanden garantie op een reparatie) dus ik heb er niks voor hoeven te betalen gelukkig.

Nog even voor de duidelijkheid, aangezien veel mensen dit niet lijken te weten: Bij HTC heb je geen aankoopbewijs o.i.d. nodig wanneer je het toestel wilt laten repareren onder garantie. De garantie is namelijk volledig op basis van IMEI-nummer, welke je kunt vinden in de Instellingen-app van het toestel zelf.

Bedankt voor de extra internetz :D