Windows (7) Licentie Key Online Kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.746 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Ik kan nergens een actueel oplossing vinden voor mijn probleem, dus bij deze een topic.

Ik wil Windows 7 Home Edition 32bit aanschaffen, maar wil niet een fysieke cd/dvd krijgen.
Ik wil gewoon een productkey per mail oid krijgen zodat ik het alleen hoef te activeren.

De enige website die ik heb kunnen vinden die wss zoiets doet is http://productkey.nl/
Ik kan echter nergens vinden of het wel betrouwbaar is en of de licentiesleutel werkt op zowel 32bit als de 64bit versie van Win7.

Het is geen optie om toch maar een dvd te bestellen.

Kent iemand hier een oplossing voor? Het lijkt me toch dat dit anno nu gewoon moet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Keys werken in ieder geval op zowel 32bit als 64bit, ongeacht de versie.

Waarom is een DVD bestellen geen optie? Qua prijs zal het niet zo heel veel schelen denk ik.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
redfoxert schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 01:15:
Keys werken in ieder geval op zowel 32bit als 64bit, ongeacht de versie.

Waarom is een DVD bestellen geen optie? Qua prijs zal het niet zo heel veel schelen denk ik.
Dat is iig goed om te horen! Alleen mis ik dan nog een online reseller.

I.v.m. werk. Ik kan op een dag bijv. 3 keys nodig hebben, en wil ze dan direct online kunnen kopen.
Ik kan echter niet van te voren alvast dvd's kopen. Het moet echt op de dag zelf.

Maar de reden is niet belangrijk, het gaat om het probleem en oplossing :*)

[ Voor 6% gewijzigd door SAWYER op 01-04-2014 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ben je dan niet beter uit met een volume license oid? Natuurlijk afhankelijk van het soort installatie dat je uitvoert ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
redfoxert schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 01:20:
Ben je dan niet beter uit met een volume license oid? Natuurlijk afhankelijk van het soort installatie dat je uitvoert ...
Op dit moment is dat geen oplossing. De volumes zijn daarvoor veel te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:09

Umbrah

The Incredible MapMan

Heb je nog bepaalde 16-bit binaries die je moet draaien dat je een 32-bit versie wilt? Keys zijn iig universeel, dat klopt. Maar misschien kan je beter je grotere probleem bekijken, op den duur zul je jezelf namelijk in een niche vinden; zowel qua 32-bit als, op de lange termijn, win7. Het feit dat je persé 32-bit wilt suggereert aan mij specifieke hardware die aangestuurd moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Umbrah schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 01:30:
Heb je nog bepaalde 16-bit binaries die je moet draaien dat je een 32-bit versie wilt? Keys zijn iig universeel, dat klopt. Maar misschien kan je beter je grotere probleem bekijken, op den duur zul je jezelf namelijk in een niche vinden; zowel qua 32-bit als, op de lange termijn, win7. Het feit dat je persé 32-bit wilt suggereert aan mij specifieke hardware die aangestuurd moet worden...
Alhoewel het niet echt gaat om bits versie, heb ik er nu toch een vraag over.
Situatie: ~8 jaar oude pc draait op Win XP. Wil naar Win7.

Dan lijkt mij de veiligste oplossing om 32bit Win7 te installeren. Er is een kans dat de cpu 64bit niet ondersteund. Ik kan wel een nieuwe computer adviseren, maar goed, dat blijft maar advies.

Doelgroep: ouderen met een Win XP machine, meestal al jaren oud. Kunnen/willen niet naar Win8 ivm learningcurve.

[ Voor 6% gewijzigd door SAWYER op 01-04-2014 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eerst eens of er wel Windows 7 op die computer kan worden gezet. Ook Windows 7 heeft wel 2GB nodig om een beetje lekker te draaien en een processor die wat kracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 01:47:
Kijk eerst eens of er wel Windows 7 op die computer kan worden gezet. Ook Windows 7 heeft wel 2GB nodig om een beetje lekker te draaien en een processor die wat kracht heeft.
Natuurlijk, common sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb een laptop waar windows vista op draaide maar daar heb ik win 7 op gezet maar nu zuurt hij om een produce key aleen deze heb ik niet. weet iemand waar ik een (gratis) win 7 produce key kan krijgen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:27

CeesKees

I rest my Kees

DVD's zijn lastig te krijgen, allen nog OEM versies.

Wat wel kan is win 7 installeren (dmv een stick) en dan Windows valideren. Dan krijg je te horen dat je windows niet officieel is..

Vervolgens de stappen doorlopen, betalen en klaar. (bij Microsoft zelf dus)

[ Voor 4% gewijzigd door CeesKees op 21-11-2014 16:24 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:21:
hallo ik heb een laptop waar windows vista op draaide maar daar heb ik win 7 op gezet maar nu zuurt hij om een produce key aleen deze heb ik niet. weet iemand waar ik een (gratis) win 7 produce key kan krijgen? _/-\o_
In de winkel, troller |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laten we licenties inderdaad maar gewoon kopen. Als het gratis moet, heb je al een Vista-licentie, of kan je bijv. Linux nemen. We zullen in ieder geval niet meedenken met het krijgen van warez-versies van Windows. Daarom sluit ik het topic.
Zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright

Desalniettemin: welkom!

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 21-11-2014 16:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.